در شهرک گلستان فارس ؛

گشایش سه نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه های فارس

عصر نمایشگاه- پانزدهمین نمایشگاه کامپیوتر، الکترونیک و ماشین های اداری، پانزدهمین نمایشگاه اینترنت، مخابرات و ارتباطات و سومین نمایشگاه موبایل - تبلت و لپ تاپ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان فارس گشایش یافت.

گشایش سه نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه های فارس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ،مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس در حاشیه افتتاح این نمایشگاه ها در جمع خبرنگاران بیان کرد: این سه نمایشگاه در چهار سالن حافظ، بهار، سرو و نرگس و در مساحتی بالغ بر 12 هزار متر مربع برگزار شده است.

    عبدالناصر اسکندری افزود: در این سه نمایشگاه 115 شرکت داخلی و خارجی در غالب 380 غرفه شرکت کرده اند که در بخش داخلی از استان های فارس، تهران، اصفهان، البرز، تبریز، بوشهر، یزد، خراسان رضوی و در بخش خارجی از کشورهای آلمان، آمریکا، کره، تایوان، چین، ژاپن، مالزی، هند، سنگاپور و تایلند در این دوره از نمایشگاه حضور دارند.

    وی بیان کرد: زمینه فعالیت شرکت کنندگان در این نمایشگاه ها تجهیزات شبکه، اینترنت و مخابرات، نرم افزار و سخت افزار کامپیوتر، ماشین های اداری، لپ تاپ، تبلت،گوشی تلفن و موبایل، رسانه های دیجیتال، تجارت الکترونیک، هوشمند سازی، سیستم های نظارت تصویری، دوربین های مداربسته و دوربین های دیجیتال، اینترنت پرسرعت ADSL ، دستگاه های حضور و غیاب و دیگر زمینه های مختلف این عرصه است.

    اسکندری اظهارداشت: در حاشیه این نمایشگاه ها دو تفاهم نامه و چند محصول جدید شرکت های معروف این عرصه در دنیا از جمله عینک های واقعیت مجازی و نوت بوک های حرفه ای و به روزترین سخت افزارها و جدید ترین چاپگرهای سه بعدی رونمایی می شود.

    او اضافه کرد: همچنین در حاشیه این نمایشگاه برنامه های جانبی متنوعی از جمله مسابقات رباتیک (جنگ ربات ها، فوتبال ربات ها و ربات مسیر یاب)، خلاقیت ، بازی های رایانه ای و مسابقات نقاشی با محوریت فناوری سبز و جشنواره عکس سلفی با محوریت ترویج کالا و خدمات ایرانی و قرعه کشی روزانه به همراه جوایز ارزنده و همچنین کارگاهها و دوره های آموزشی و تخصصی مختلفی از جمله دوره های فناوری اطلاعات ، امنیت شبکه و عکاسی و فیلمبرداری نیزاجرا می شود.

    وی ادامه داد: با توجه به اینکه همیشه استان فارس به عنوان قطب الکترونیک، ارتباطات و فناوری و اطلاعات شناخته شده بر همگی فعالان و متخصصان این عرصه در این استان لازم است تا حساسیت بیشتری به این صنعت داشته باشند.

    اسکندری عنوان داشت: از طرفی تصور دنیای کنونی بدون داشتن ارتباطات غیر ممکن بوده و نمایشگاه که حوزه عرصه تعاملات و تبادلات تازه های این دانش بوده هر روزه از مزایای این صنعت بهره جسته تا با ایجاد بستر مناسب به گفتگو با مخاطبین خاص خود بپردازد.

    این نمایشگاه تا روز جمعه هشتم مردادماه جاری از ساعت 17 تا 22 جهت بازدید علاقه مندان در محل دائمی بین المللی نمایشگاه های استان فارس واقع در شهرک گلستان دائر است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت