به صورت ملی ؛

برگزاری سومین نمایشگاه ملی کیف، کفش و چرم همدان

عصر نمایشگاه- سومین نمایشگاه تخصصی کیف، کفش و چرم همدان به صورت ملی در همدان برگزار می‌شود.

برگزاری سومین نمایشگاه ملی کیف، کفش و چرم همدان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، سومین نمایشگاه تخصصی کیف، کفش و چرم همدان با حضور بیش از 60 واحد تولیدی بزرگ کشور در هتل باباطاهر استان همدان برگزار می‌شود.

    مجری نمایشگاه تخصصی کیف، کفش و چرم همدان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نمایشگاه کیف و کفش سال گذشته با حضور 52 واحد تولیدی کشور برگزار شد اظهار داشت: 18 واحد تولیدی از استان همدان، 30 واحد تولیدی از استان آذربایجان شرقی و چهار برند از سایر استان‌ها در این نمایشگاه شرکت کردند.

    دانشور با اعلام اینکه امسال 61 واحد تولیدی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت، تصریح کرد: 31 واحد تولیدی استان همدان، 14 تولیدکننده از استان آذربایجان شرقی و 16 برند از شهرهای مختلف چون قم، مشهد، اصفهان و تهران در این نمایشگاه حاضر می‌شوند.

    وی با اشاره به اینکه نخستین همایش در سال 93 با 20 برند برگزار شد که امسال تعداد شرکت‌کنندگان آن به 61 واحد تولیدی رسید، عنوان کرد: سومین همایش ملی چرم و کفش با حضور مسئولان کشوری و استانی 20 مرداد ماه امسال در هتل باباطاهر همدان افتتاح می‌شود.

    مجری نمایشگاه کیف و کفش همدان با اشاره به اینکه یک برند مطرح در استان همدان نداریم که باید در این زمینه گام‌های موثری برداشته شود، عنوان کرد: سازمان توسعه تجارت تا سال 91 به واحدهای تولیدی شرکت‌کننده در نمایشگاه‌های خارجی یارانه پرداخت می‌کرد که پس از آن این یارانه که مشوقی برای شرکت در نمایشگاه‌ها بود، قطع شد.

    وی با اشاره به اینکه رقبای صنعت چرم همدان همچون ترکیه برای شرکت در بازارهای خارجی مورد حمایت جدی دولت خود قرار دارند، گفت: این امر توان رقابت کشورهای هدف را افزایش می‌دهد و تولیدکنندگان ایرانی در این زمینه با مشکلات بسیاری مواجه می‌شوند.

    دانشور با بیان اینکه نمایشگاه تخصصی کیف و چرم همدان از 20 تا 22 مرداد ماه امسال در محل هتل باباطاهر برگزار می‌شود، گفت: علاقمندان برای بازدید می‌توانند از ساعت 10 صبح از این نمایشگاه بازدید کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت