رئیس مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خبر داد

برپایی نمایشگاه محصولات دانش‌بنیان حوزه سلامت در کرمانشاه

عصر نمایشگاه- رئیس مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: نخستین نمایشگاه محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه سلامت در کرمانشاه برپا می‌شود.

برپایی نمایشگاه محصولات دانش‌بنیان حوزه سلامت در کرمانشاه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، محمود امیری از برگزاری نخستین نمایشگاه محصولات شرکت‌های دانش بنیان در حوزه سلامت در کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: با وجود اینکه در هفته پژوهش نمایشگاهی در حوزه اقتصاد مقاومتی و شرکت های دانش بنیان برگزار شد اما این نخستین نمایشگاه در سطح استان کرمانشاه در حوزه فناوری سلامت است.

    مدیر فناوری و رییس مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به اینکه این نمایشگاه به مدت سه روز از 23 مرداد ماه تا 25 مرداد ماه جنب مسجد جامع استان کرمانشاه برپا می‌شود، گفت: این نمایشگاه از ساعت 9 صبح تا 20 به مدت سه روز به روی علاقه‌مندان باز است.

    امیری با اشاره به اینکه در این نمایشگاه توانمندیها و دستاوردهای مرکز فناوری رشد و سلامت دانشگاه علوم پزشکی ارائه می‌شود، گفت: در این نمایشگاه فراخوان حمایت از صاحبان فکر و ایده در حوزه تجهیزات پزشکی، صنایع غذایی، بیوتکنولوژی و طرح‌های فناورانه و تولیدی داده شده است.

    وی ارائه مشاوره‌های آموزشی به افراد فناور و مخترع را در این نمایشگاه به منظور حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و افراد صاحب فکر و حمایت از تولید فناورانه یکی دیگر از اقدامات این مرکز دانست و اظهار کرد: به افراد و واحدهای فناور مشاوره های در زمینه ثبت اختراع در داخل و در قالب بین‌المللی، راه اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان، تجاری‌سازی محصولات، صدرات داده خواهد شد.

    امیری با بیان اینکه صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور و معاونت علمی ریاست جمهوری به منظور رشد واحدهای فناور در نظر دارد به حمایت از دانشگاه‌های کشور بپردازد، گفت: این طرح‌های حمایتی شامل حمایت از طرحهای پژوهشی و فناورانه، پسا دکترای، کرسی پژوهشی، حمایت از ثبت بین‌المللی اختراع و همچنین تجاری‌سازی یافته‌های علمی و اعطای پژوهانه یا گرنت است.

    وی با اشاره به تلاش‌های مجدانه مرکز رشد فناوری سلامت و پیگیری‌های مستمر صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور معاونت علمی ریاست جمهوری گفت: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در 26 مرداد، میزبان نصرت‌الله ضرغام ریاست صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور، مشاور وزیر علوم و رئیس بنیاد علمی ایران خواهد بود.

    مدیر فناوری و رییس مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار کرد: در این راستا ریاست صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور نشستی با حضور اعضای محترم هیات علمی و دانشجویان تمامی دانشگاههای استان به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار می‌کند.

    امیری از عقد تفاهم‌نامه با صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور در روز سه‌شنبه با حضور ریاست صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور خبر داد و اظهار داشت: این تفاهم‌نامه به منظور حمایت از طرحهای پژوهشی و فناورانه، پسا دکترای، کرسی پژوهشی، حمایت از ثبت بین‌المللی اختراع و همچنین تجاری‌سازی یافته‌های علمی و حمایت از دانشگاه‌های کشور منعقد می‌شود.

    وی با بیان اینکه در راستای حمایت از ارتباطات و ثبت بین‌المللی مرکز رشد فناوری سلامت اقداماتی در دستور کار دارد، گفت: چندین شرکت دانش بنیان تجاری و دانشگاهی برتر اروپایی در شهریور و مهرماه مهمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه هستند و در این راستا چند تفاهم‌نامه و قراداد به انعقاد خواهد رسید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت