مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های استان اصفهان بیان کرد

اتاق بازرگانی آماده خرید سهام خرده سهامداران شرکت‌ نمایشگاه‌هاست

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های اصفهان گفت: اتاق بازرگانی۶ درصد سهام شرکت نمایشگاه‌ها را دارد و اگر خرده سهام‌داران نتوانند آورده خود را افزایش دهند، باید سهام خود را به اتاق واگذار کنند.

اتاق بازرگانی آماده خرید سهام خرده سهامداران شرکت‌ نمایشگاه‌هاست
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ،رسول محققیان در نشست خبری که به مناسبت تجلیل از خبرنگاران برگزار شد با اشاره به اینکه خبرنگاران صدای مردم هستند، اظهار داشت: ضروری است که تجلیل از مقام این عزیزان نیز به بهترین شکل ممکن انجام شود.

    وی در ادامه با بیان اینکه علی رغم تمام مشکلات و رکود اقتصادی در کشور در سال گذشته 47 عنوان نمایشگاه برگزار شده است، افزود: در این تعداد نمایشگاه دو هزار و971 مشارکت کننده حضور داشته‌اند.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های استان اصفهان تعداد بازدیدکنندگان نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان در سال گذشته را 430 هزار و 781 نفر عنوان کرد و ابراز داشت: باید توجه داشت این تعداد بازدیدکننده غیر از کسانی هستند که برای گذران اوقات فراغت به نمایشگاه سر می‌زنند.

    10 نمایشگاه خارجی در سال گذشته برگزار شد

    وی در ادامه با بیان اینکه شرکت نمایشگاه‌های استان اصفهان در سال گدشته 10 نمایشگاه در کشورهای خارجی برگزار کرده است، گفت: از جمله این نمایشگاه‌ها می‌توان به نمایشگاه سنگ، سیمان، کف پوش، کاشی و سرامیک، بتن، هتل داری، تجهیزات و خدمات پزشکی، صنعت ساختمان، نساجی و ماشین‌آلات و طلا و جواهر اشاره کرد.

    محققیان همچنین به بازدید 19 هیات خارجی از شرکت نمایشگاه‌های استان اصفهان اشاره کرد و افزود: این هیات‌ها از کشورهایی همچون سوئیس، هند، پاکستان، عراق، هلند و قزاقستان بودند.

    وی با اشاره به اینکه در بازدید این هیات‌ها از نمایشگاه اصفهان قراردادهای تجاری نیز منعقد شده است، اضافه کرد: تاکنون این قراردادها و رایزنی‌ها نتایج خوبی را نیز به همراه  داشته است.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های استان اصفهان در خصوص یارانه‌های نمایشگاهی دولت به مشارکت کنندگان نیز ابراز داشت: در حال حاضر سازمان توسعه و تجارت برنامه‌ریزی برای این کمک هزینه از 10 تا 60 درصد و بسته به نوع نمایشگاه را در دستور کار قرار داده است.

    وی با اشاره به اینکه شرکت نمایشگاه‌ها وظیفه هماهنگ کننده صنعتگران مختلف کشور و استان در برنامه‌ها و نمایشگاه های مختلف بین‌المللی را در دستور کار دارد، اظهار داشت: از این رو شرکت نمایشگاه‌ها نمی‌تواند حضور مستقل اقتصادی در دیگر کشورها داشته باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت