مدیرعامل مجمع ناشران انقلاب در بازدید از نماشگاه نوشت افزار ایرانی گفت:

نمایشگاه نوشت افزار ایرانی اسلامی باید بین المللی شود

از پیشرفت برخی ها شگفت زده شدم

عصر نمایشگاه- میثم نیلی گفت: با توجه به اطلاعاتی که به دست آوردم و بازدیدی که از نمایشگاه داشتم، نسبت به سال های گذشته استقبال بیشتر بوده و این نمایشگاه تبدیل به یک قرارگاه برای خانواده ها شده و هرسال برای بازدید از آن برنامه ریزی می کنند.

نمایشگاه نوشت افزار ایرانی اسلامی باید بین المللی شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از رجانیوز، میثم نیلی مدیرعامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی با حضور در چهارمین نمایشگاه ایران نوشت از جدیدترین محصولات عرضه شده در این نمایشگاه بازدید به عمل آورد.

    وی در حاشیه این بازدید رشد کمی و کیفی محصولات به خصوص اثرگذاری بر مخاطب و مخاطب شناسی را مشهود دانست و افزود: با توجه به اطلاعاتی که به دست آوردم و بازدیدی که از نمایشگاه داشتم، نسبت به سال های گذشته استقبال بیشتر بوده و این نمایشگاه تبدیل به یک قرارگاه برای خانواده ها شده و هرسال برای بازدید از آن برنامه ریزی می کنند.

    نیلی برگزاری این نمایشگاه را اتفاقی مبارک برشمرد و ادامه داد: مظلومیت جبهه فرهنگی انقلاب مشهود است و این ها با سختی زیاد و در تنگنای اقتصادی فعالیت خود را ادامه داده اند و متاسفانه کمک ها هم به اندازه نیاز و و کفایت نیست و کم کاری مجموعه های مرتب مشهود است.

    وی با تاکید بر اینکه رونق و بهبود کیفیت نمایشگاه به علت پایداری و مقاومت و اخلاص جبهه مردمی انقلاب است افزود: همه ساله این نمایشگاه زیباتر و مومنانه تر برگزار می شود و بر اساس ایمان و عمل می کنند و کمی ها و کاستی ها را تحمل می کنند و اجازه نمی دهند مشکلات و موانع آنها را از میدان به در کند و بر آن غلبه می کنند.

    مدیرعامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی وضعیت نمایشگاه را نوید بخش آینده بهتر دانست و ابراز داشت: از پیشرفت برخی غرفه ها شگفت زده شدم و امیدوارم این روند متوقف نشود و با همین قوت ایمان، نیروهای مردمی به مسیر خود ادامه دهند.

    وی الگو سازی و برجسته کردن الگوها را اقدامی مهم برشمرد و افزود: ایجاد تصاویر ماندگار از رفتارها و خصلت های قهرمان ها در هویت سازی بچه ها تاثیرگذار است و دشمن در این زمینه برنامه ریزی کرده و از ما جلوتر است ولی با همت تولیدکنندگان داخلی این فاصله را جبران خواهیم کرد.

    نیلی با بیان اینکه وظایف رسانه ها صرفا ایجابی نیست خاطرنشان کرد: باید رسانه ها برای نخریدن و توجه نکردن به محصولاتی که هویت فرزندان ایرانی را مخشوش و غیرقابل اتکا می کند کار سلبی انجام داد و مردم را توجیه کرد که از محصولات غربی استفاده نکنند.

    وی شهدا را قهرمان های این کشور برشمرد و افزود: باید روی زمینه ورود به عرصه بین الملل کار کرد و نمایشگاه را به سمت بین المللی کردن پیش برد و تجربه سایر نمایشگاه ها نشان داده این امر کار سختی نیست و قابلیت اجرایی شدن آن وجود دارد.

    مدیرعامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی ادامه داد: اگر بر روی نوشت افزار تصاویر قهرمان های مشترک جهان اسلام همچون شیخ نمر، عیسی قاسم، شیخ زکزاکی و خیلی دیگر که ما آنها را نمی شناسیم چاپ شود قابلیت این را دارد که یک پیوند بین المللی بین جریان مقاومت و جریان فرهنگی و انقلابی و حتی غیر شیعی از جنس انقلاب اسلامی در دنیا ایجاد کند و این امر باید در سال های آینده مورد توجه قرار گیرد.

    گفتنی است چهارمین نمایشگاه ایران نوشت از دوم تا دوازدهم شهریورماه همه روزه از ساعت 10 تا 22 پذیرای خانواده ها می باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت