در یازدهمین نمایشگاه الکامپ همدان صورت می‌گیرد

رونمایی از محصولات نمونه‌سازی شده ۲ هسته فناور دانشگاه آزاد همدان در نمایشگاه الکامپ

عصر نمایشگاه- مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی همدان از رونمایی محصولات نمونه‌سازی شده دو هسته فناور دانشگاه آزاد همدان خبر داد و گفت: این رونمایی در یازدهمین نمایشگاه الکامپ استان همدان که مهرماه امسال برگزار می‌شود، انجام خواهد شد.

رونمایی از محصولات نمونه‌سازی شده ۲ هسته فناور دانشگاه آزاد همدان در نمایشگاه الکامپ
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، مهدی عسگری‌کیا  اظهار کرد: از ابتدای سال 95 تاکنون 11 هسته و یک واحد فناور در مرکز رشد واحد همدان پذیرش‌ و استقرار یافته‌اند که مسؤولیت نیمی از آنها بر عهده اعضای هیأت علمی واحد همدان است.

    وی با بیان اینکه برنامه بلندمدت مرکز رشد واحد همدان استفاده حداکثری از توانمندی‌های اعضای هیأت علمی است، گفت: از 11 هسته و یک واحد فناور که در سال 95 جذب این مرکز شده‌اند، مسؤولیت 6 هسته و یک واحد فناور به عهده اعضای هیأت علمی این واحد دانشگاهی است.

    مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی همدان افزود: شیوه‌نامه حمایت از هسته‌های واحدهای فناور که 17 فروردین سال 95 از سوی معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه ابلاغ شد، از موثرترین و راهگشاترین ابزاری است که امکان حمایت از هسته‌های فناور را در زمینه تأمین مالی برای نمونه سازی ایده‌ها، فراهم کرده است.

    وی با بیان اینکه شورای مرکز رشد دانشگاه آزاد واحد همدان در سال جاری تاکنون 6 جلسه داشته است، تأکید کرد: خروجی این جلسات، جذب 12 هسته و واحد فناور و برگزاری نخستین جشنواره کارآفرینان برتر دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان بوده است.

    عسگری‌کیا تصریح کرد: با آغاز نیمه دوم سال 95، نمونه‌های ساخته شده توسط هسته‌ها و واحدهای فناور به‌ مرور آماده و در نمایشگاه‌های مختلف رونمایی می‌شوند.

    وی بیان داشت: در همین راستا در یازدهمین نمایشگاه الکامپ استان همدان که مهرماه امسال برگزار می‌شود از محصولات نمونه‌سازی شده دو هسته فناور دانشگاه آزاد اسلامی همدان با حضور استاندار همدان رونمایی می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت