نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر مراغه گشایش یافت

عصر نمایشگاه- فرماندار شهرستان ویژه مراغه از گشایش نخستین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های روستاییان و عشایر این شهرستان در محل نمایشگاه های دائمی مراغه خبر داد و گفت: این نمایشگاه به منظور عرضه توانمندی های تولیدی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی روستاییان بخش های مرکزی و سراجو برپا شده است.

نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر مراغه گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از ایرنا، ظفر محمدی روز پنجشنبه در حاشیه گشایش این نمایشگاه افزود: در این نمایشگاه روستاییان و کارآفرینان روستایی دستاوردها و محصولات کشاورزی، زراعی، باغبانی، ابزار آلات کشاورزی، صنایع تبدیلی و صنایع دستی خود را در قالب 56 غرفه در معرض دید بازدید کنندگان قرار داده اند.
    وی گفت: این نمایشگاه امروز /پنجشنبه/ تا ساعت 22 و فردا 26 شهریور از ساعت 9 صبح تا 22 در محل نمایشگاه دائمی مراغه آماده بازدید عموم مردم است.
    یک بازدید کننده از این نمایشگاه با اشاره به محدود بودن زمان برگزاری این نمایشگاه گفت: برپایی نمایشگاه دایمی برای عرضه محصولات روستائیان می تواند ضمن حذف واسطه گری موجب توسعه اقتصاد روستایی شود.
    افشین صادق وندی افزود: این نمایشگاه های دایمی می تواند به صورت مجزا و برای هر روستا در ورودی آن استقرار یابد و یک نفر از اهالی روستا مامور فروش محصولات آن روستا شود.
    به گفته وی فروش اینترنتی محصولات روستایی از طریق مغازه های مجازی که به صورت رایگان در اختیار افراد قرار می گیرد نیز می تواند در این خصوص مفید باشد.
    بر اساس این گزارش ، در میان غرفه های این نمایشگاه می توان نام برخی از شرکت های تولیدی مستقر در مناطق روستایی و برخی از روستاهای این شهرستان از جمله ورجوی، اصفهانجیق، هریس، اسفستانج و .. . را مشاهده کرد.
    اقلام، مواد غذایی و صنایع دستی این نمایشگاه از قیمت های مناسبی در مقایسه با سایر نمایشگاه ها برخوردار است و مردم می توانند برای تهیه گل و گیاه، گردو، عسل، فرش، خشکبار، میوه، عرقیات گیاهی و ترشی به این نمایشگاه مراجعه کنند.
    شهرستان تاریخی و فرهنگی مراغه با 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت