رایزن بازرگانی ایران در مسقط خبر داد

از نمایشگاه اختصاصی عمان در ایران تا تسهیل در صدور روادید دو کشور

عصر نمایشگاه- رایزن بازرگانی ایران در مسقط با بیان اینکه تهران و مسقط در طول هفته گذشته در راستای توسعه و گسترش سطح مراودات اقتصادی و تجاری، هفت رویداد مهم تجاری را پشت سرگذاشتند، گفت: تسهیل صدور روادید ازجمله اقدامات توسعه‌ای دو کشور در این هفته بود.

از نمایشگاه اختصاصی عمان در ایران تا تسهیل در صدور روادید دو کشور
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت، عباس عبدالخانی با بیان این مطلب، افزود: مشارکت 34 شرکت تخصصی ایرانی فعال در زمینه توریسم در نمایشگاه بین‌المللی ـ تخصصی توریسم سلامت و پزشکی عمان و کسب بزرگترین پاویون ملی ایران در بین 12 کشور دنیا از جمله اقدامات تجاری دو کشور در طول یک هفته گذشته است.

    وی با بیان اینکه 10 شرکت مواد غذایی معروف ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی ـ تخصصی مواد غذایی عمان در هفته گذشته شرکت کردند، افزود: سفر هیات تجاری ـ بازاریابی به سرپرستی سازمان توسعه تجارت ایران به عمان و آشنایی با فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری عمان و افتتاح خط مسافربری دریایی بین بنادر عمان و بندرعباس از دیگر اقداماتی بوده است که در طول این هفته رخ داد.

    عبدالخانی ادامه داد: برگزاری همایش توسعه همکاری‌های تجاری بین استان‌های هرمزگان و عمان و همچنین شانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و عمان، امضای چهار سند همکاری در زمینه‌های تجاری، بیمه‌ای، استاندارد و ورزشی با سفر وزیر تجارت و صنایع عمان به تهران نیز رویدادهای حائز اهمیت در هفته گذشته است.

    رایزن بازرگانی ایران به برگزاری نخستین نمایشگاه محصولات عمان در تهران که از پنجم مهرماه به مدت پنج روز در تهران آغاز شده نیز اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه با مشارکت 82 شرکت عمانی فعال در زمینه‌های صنعتی، مواد غذایی، معدنی و خدمات در حال برگزاری است.

    وی افزود: امروز هفتم مهرماه نیز همایش معرفی فرصت‌های تجاری ایران و عمان با حضور فعالان تجاری دو کشور برگزار خواهد شد.

    عبدالخانی با اشاره به تقویت و تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز تجارت از جمله ایجاد خط منظم دریایی به صورت هفتگی میان بندرعباس و عمان و ثبت حدود 400 شرکت ایرانی در مناطق آزاد عمان اظهار داشت: علاقه‌مندی رهبران سیاسی و عالی‌رتبه و تاکید مسئولان مربوطه برای ارتقاء و گسترش روابط تجاری باعث شده که روابط اقتصادی تهران و مسقط روزبه روز مستحکم‌تر شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت