در پژوهشگاه صنعت نفت تهران برگزار می‌شود

همایش و نمایشگاه بین‌المللی صنعت CNG و سوخت‌های جایگزین

عصر نمایشگاه- همایش و نمایشگاه بین‌المللی صنعت CNG و سوخت‌های جایگزین با حمایت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان و پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ۱۶ و ۱۷ آذرماه ماه امسال در پژوهشگاه صنعت نفت تهران برگزار می‌شود.

همایش و نمایشگاه بین‌المللی صنعت CNG و سوخت‌های جایگزین
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایسنا ، در سال 1393، میزبانی هفتمین همایش و نمایشگاه بین‌المللی دوسالانه صنعت گازسوز جهان با نام 7th ANGVA 2017 به جمهوری اسلامی ایران اعطا شد.

    به‌منظور هماهنگی و برنامه‌ریزی برای برگزاری شایسته 7th ANGVA 2017 مقرر شد در سال‌های 94 و 95، دو پیش رویداد تحت عنوان «نمایشگاه و همایش  صنعت CNG و سوخت‌های‌جایگزین» برگزار شود که پیش رویداد نخست در 16 و 17 آذرماه 94 با حضور فعالان صنعت در بخش خصوصی‌ دولتی و عمومی برگزار شد.

    در سال جاری نیز بر اساس بازخوردهای حاصل از رویداد سال گذشته، تمهیدات لازم برای برگزاری مطلوب‌تر و موثرتر IRAN CNG 2016 در 16 و 17 آذرماه انجام داده‌ شده است.

    حضور در همایش‌های جهانی و برگزاری آن دریچه‌ای برای تعامل با صاحب‌نظران و فعالان در حوزه صنعت و همچنین به اشتراک گذاشتن بازار و فرصت‌هایی برای جذب سرمایه و توسعه صادرات خواهد بود.

    در IRAN CNG 2016 تلاش می‌شود تا وضعیت صنعت CNG و سوخت‌های جایگزین در ایران و جهان از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار گیرد.

    در این رویداد علمی و صنعتی که با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پارک فناوری پردیس و ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان صورت می‌گیرد، مهندسین و متخصصان داخلی و خارجی علاوه بر معرفی تکنولوژی‌های نوین در حوزه این صنعت، فرصت‌ها، تهدیدها و چالش‌های پیش رو در دوران پس از تحریم را بررسی خواهند کرد.

    این همایش و نمایشگاه بین‌المللی با محوریت وضعیت امروز و چشم‌انداز آینده، تحولات فناوری، اصلاح سبد سوخت، توسعه صادرات و همکاری‌های بین‌المللی، طرح‌های توسعه‌ای و اثرات زیست‌محیطی برگزار خواهد شد و آخرین‌ مهلت دریافت مقالات، اول آبان ماه 1395، اعلام نتایج داوری مقالات 10 آبان ماه و همچنین اعلام آمادگی برای ارائه کارگاه‌ها نیز همین تاریخ خواهد بود. آخرین‌مهلت ارسال نسخه نهایی نیز 20 آبان ماه است.

    لازم به ذکر است شرکت‌های دانش‌بنیان جهت ثبت نام و رزرو غرفه نمایشگاهی شامل تخفیف خواهند بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت