به منظور جمع‌آوری اطلاعات یکپارچه در حوزه صنایع دریایی؛

توزیع کتاب «اطلس تجهیزات دریایی ایران» در نمایشگاه صنایع دریایی

عصر نمایشگاه- کتاب «اطلس تجهیزات دریایی ایران» که با هدف انعکاس توانمندی داخلی در صنعت دریا و به منظور جمع‌آوری اطلاعات یکپارچه در حوزه صنایع دریایی منتشر شده است، در هجدهمین همایش و نمایشگاه بین‌المللی صنایع دریایی و دریانوردی توزیع خواهد شد.

توزیع کتاب «اطلس تجهیزات دریایی ایران» در نمایشگاه صنایع دریایی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایسنا ، وجود اطلاعات یکپارچه و منسجم در حوزه صنایع دریایی کمک بزرگی به شناخت و تصمیم گیری در این صنعت استراتژیک خواهد کرد؛ از این رو ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی‌و فناوری ریاست‌جمهوری اقدام به تولید و انتشار کتاب «اطلس تجهیزات دریایی ایران» کرده است. این کتاب در هجدهمین همایش و نمایشگاه بین‌المللی صنایع دریایی و دریانوردی میان علاقه‌مندان توزیع خواهد شد.

    این کتاب با هدف انعکاس توانمندی داخلی در صنعت ساخت تجهیزات دریایی و افزایش قدرت تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی استراتژیک و همچنین به منظور حمایت از صنعت مذکور و در نهایت جلوگیری از واردات این‌گونه تجهیزات از خارج منتشر شده است.

    این کتاب اطلاعاتی نظیر مشخصات تجهیزات دریایی تولید داخل، تصاویر محصولات و مشخصات شرکت تولیدکننده به تفکیک گروه تولیدی و همچنین در دو زبان فارسی و انگلیسی را در اختیار علاقه‌مندان و فعالان این حوزه قرار می‌دهد.

    کتاب «اطلس تجهیزات دریایی ایران» با هدف انعکاس توانمندی داخلی در صنعت کشتی‌سازی و افزایش قدرت تصمیم گیری و برنامه‌ریزی استراتژیک و همچنین به منظور تولید شناور در داخل کشور و حمایت از صنعت کشتی‌سازی و در نهایت جلوگیری از واردات شناور از خارج به چاپ رسیده است.

    این کتاب اطلاعاتی همچون تجهیزات به آب اندازی و از آب‌گیری، تجهیزات اصلی یاردها، اسکله‌ها، پارکینگ‌ها و کارگاه‌ها، ظرفیت سالیانه ساخت و تعمیر شناور همچنین شناورهای ساخته شده به تفکیک یارد سازنده را در اختیار علاقه‌مندان و فعالان این حوزه قرار می‌دهد.

    اطلس تجهیزات دریایی ایران و نسخه دوم اطلس کشتی‌سازی‌های ایران (سال 1395) به صورت عمومی در هجدهمین همایش صنایع دریایی و نمایشگاه بین‌المللی صنایع دریایی و دریانوردی توزیع خواهد شد و در اختیار همگان قرار خواهد گرفت. 

    بر اساس این گزارش، هجدهمین همایش صنایع دریایی و نمایشگاه بین‌المللی صنایع دریایی و دریانوردی در تاریخ 27 تا 30 مهرماه امسال توسط انجمن مهندسی دریایی ایران و با همکاری منطقه آزاد کیش و ارگان‌های دریایی کشور در جزیره کیش برگزار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت