رییس سازمان توسعه تجارت خبر داد

برگزاری ۸۰۰ نمایشگاه داخلی سال آینده در کشور

عصر نمایشگاه- رییس سازمان توسعه تجارت از تدوین و نهایی شدن تقویم نمایشگاه‌های داخل کشور خبر داد و گفت: در سال آینده بیش از ۸۰۰ نمایشگاه در قالب ۷۷ عنوان نمایشگاهی در تهران و استان‌ها برگزار می‌شود.

برگزاری ۸۰۰ نمایشگاه داخلی سال آینده در کشور
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از تسنیم ، ولی‌الله افخمی‌راد با اعلام این خبر گفت: در سال 95 علاوه بر برگزاری 800 نمایشگاه‌ داخلی در زمینه گروه‌های کالایی و خدماتی، بیش از 60 عنوان نمایشگاه اختصاصی، تخصصی و بین‌المللی خارجی نیز در کشورهای هدف و بازارهای اولویت‌دار تدوین و به تصویب رسیده است.

    وی به رعایت همپوشانی‌های زمانی، مکانی و موضوعی نمایشگاه‌ها اشاره کرد و افزود: تقویم نمایشگاهی کشور با هدف استفاده هرچه بهینه از فرصت‌های تجاری، فراهم کردن شرایط حضور هر چه بیشتر واحدهای تولیدی ـ صادراتی داخلی و خارجی در نمایشگاه‌ها و همچنین استفاده حداکثری از شرایط پسا برجام، تدوین و تصویب شده است.

    افخمی‌راد خاطرنشان کرد: در تدوین تقویم نمایشگاهی، تلاش شده است تا نسبت به شناسایی فرصت‌های تجاری و همچنین توانمندی‌های بالقوه و بالفعل کشور و نیازمندی‌های بازارهای هدف اقدام لازم صورت گیرد و با در نظر گرفتن تمامی جوانب، نسبت به طراحی نمایشگاه تخصصی در داخل و خارج اقدام شود.

    معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اهمیت برگزاری یا مشارکت در نمایشگاه‌های بین‌المللی تجاری در داخل و خارج از کشور به عنوان یکی از ابزارهای تاثیرگذار در بازاریابی و توسعه تجارت، افزود: شرایطی فراهم شده است تا بنگاه‌های کشور از فرصت برگزاری نمایشگاه‌ها به نحو احسن استفاده و با بررسی تمامی نمایشگاه‌ها، مقدمات حضور و مشارکت خود در این نمایشگاه‌ها را فراهم کنند.

    افخمی‌راد از واحدهای تولیدی ـ صادراتی خواست با بهره‌گیری از توانمندی‌های خود و همچنین نیازمندی‌های بازارهای هدف نسبت به برنامه‌ریزی منسجم برای حضور در نمایشگاه‌های تجاری بین‌المللی داخلی و خارجی اقدام کنند.

    وی با اعلام این نکته که تقویم نمایشگاه‌های 31 استان از طریق پورتال سازمان و سایر مجاری خبری به اطلاع عموم خواهد رسید، خواستار توجه جدی و همه جانبه به مقوله نمایشگاه‌های تجاری به عنوان یکی از ابزارهای توسعه صادرات غیرنفتی به خصوص در دوران پساتحریم شد.

    معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان تصریح کرد: شرکت‌های نمایشگاهی استانی باید با همکاری سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت ضمن فراهم کردن فضای ملی برای مشارکت شرکت‌های تولیدی و صادراتی، موضوعات نمایشگاهی را با توجه به توانمندی‌های اقتصادی، تجاری، کشاورزی و صنعتی و خدماتی استان‌های کشور مشخص کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت