بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات تهران (۵۸)

نمایشگاه مطبوعات فرصتی مغتنم برای دیدار با دوستان قدیمی است

عصر نمایشگاه- مسئولان غرفه روزنامه های بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها نمایشگاه را فرصتی مغتنم برای دید و بازدید با دوستان قدیمی اصحاب رسانه عنوان کرده و برخی نیز موجب ارتقاء سطح کیفی رسانه ها می دانند.

نمایشگاه مطبوعات فرصتی مغتنم برای دیدار با دوستان قدیمی است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، مسئولان غرفه روزنامه های بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها نمایشگاه را فرصتی مغتنم برای دید و بازدید با دوستان قدیمی اصحاب رسانه عنوان کرده و برخی نیز موجب ارتقاء سطح کیفی رسانه ها می دانند.

    * نمایشگاه مطبوعات تجدید دیدار اصحاب رسانه
    اقدس مظفری مسئول غرفه روزنامه سپید گفت: نمایشگاه مطبوعات بهترین مکان برای معرفی اهداف رسانه ها به مخاطبان خاص و عام در نقاط مختلف کشور است.
    وی همچنین با انتقاد از آنچه که تبلیغات نامناسب برای جذب مخاطبان به نمایشگاه خواند گفت: به رغم تمامی تلاش های صورت گرفته، استقبال از نمایشگاه آنگونه که باید مناسب نیست.

    * نمایشگاه مطبوعات فرصتی برای دیدار
    احسان حامد مقدم مسئول غرفه روزنامه همشهری نیز گفت: نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها مواجهه چهره به چهره مخاطبان با رسانه ها به شمار می رود و برای ارتقاء سطح کیفی رسانه بسیار موثر است.
    وی خاطرنشان کرد: چون در نمایشگاه تمامی دست اندرکاران رسانه در یکجا و در کنار هم قرار می گیرند، فرصت بسیار خوب و مناسبی نیز برای حضور علاقه مندان و دیدار آنان با رسانه است.

    * نمایشگاه محل دیدار دوستان قدیمی
    سیدعلی محمد هاشمی مسئول غرفه روزنامه اطلاعات نیز گفت: نمایشگاه فرصتی برای دید و بازدید همکاران قدیمی اصحاب رسانه است و در واقع مجلسی خودمانی برای گردهمایی سالانه دوستان در کنار یکدیگر است.
    وی خاطر نشان کرد: نمایشگاه ویترینی است که نمی توان تمامی توانمندی ها را در آن ارایه داد پس بنابراین باید به دید و بازدید دوستان بسنده کرد.

    * فرصتی برای هم افزایی
    محمد اکبری مسئول غرفه روزنامه خراسان نیز نمایشگاه مطبوعات را فرصتی مغتنم برای هم افزایی و تعمیق دوستی ها و دیدار دوستان قدیمی اصحاب رسانه عنوان کرد.
    وی تصریح کرد: در واقع نمایشگاه فرصتی برای دیدار سه دسته شامل رسانه با رسانه، مخاطبان با رسانه و مسئولان با رسانه ها است که باید قدردان این اتفاق خیر باشیم.

    * نمایشگاه فرصتی برای دیده شدن
    اشکان شیرازی مسئول غرفه روزنامه گل نیز نمایشگاه را فرصتی برای دیده شدن در بین اصحاب رسانه و مردم عنوان کرد و گفت: دیدار با دوستان قدیمی و روحیه انتقادپذیری از مزایای برپایی اینگونه نمایشگاه ها است.
    به گفته وی، ارتباط نزدیک و بدون واسطه با مخاطبان و شنیدن صحبت های آنان به منظور رفع مشکلات رسانه از دیگر مزایای نمایشگاه است.

    * نمایشگاه فرصتی برای نقد و بررسی
    صادق باغبانی مسئول غرفه روزنامه تفاهم نیز با بیان برخی نقطه نظرات خود گفت:نمایشگاه فرصتی است برای اینکه رسانه ها بتوانند خود را به راحتی معرفی کرده و مورد نقد و بررسی سازنده قرار بگیرند.
    وی خاطرنشان کرد: حضور یک قشر هم رنگ در قالب عرضه و تقاضا اتقاقی است که باید قدردان آن بوده و بهترین استفاده را از آن ببریم.

    * فرصتی برای ارایه توانمندی ها
    عباس کشاورز مسئول غرفه روزنامه ایران نیز اظهار داشت: نمایشگاه فرصتی برای نشان دادن توانایی های رسانه ها است و یا به عبارتی فرصتی که مخاطبان می توانند به صورت مستقیم با رسانه های مورد علاقه خود ارتباط بر قرار کرده و آن را لمس کنند.
    بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های که از چهاردهم ماه جاری آغاز به کار کرد 21 آبانماه به کار خود پایان خواهد داد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت