نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و اتوماسین اداری در اصفهان گشایش یافت

عصر نمایشگاه- بیست و دومین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری، مخابرات و پنجمین جشنواره فروش تجهیزات دیجیتال(اتوکام ۲۰۱۶) عصر پنجشنبه در محل برگزاری نمایشگاه های اصفهان در کنار پل تاریخی شهرستان گشایش یافت.

نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و اتوماسین اداری در اصفهان گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از ایرنا، این نمایشگاه در قالب چهار سالن به مساحت 9 هزار و 500 با حضور بیش از 115 مشارکت کننده از استان های اصفهان، تهران، فارس و همچنین نمایندگی برندهای معتبر سونی، سامسونگ، ایسوس، اچ پی، ایسر، اپسون و سیسکو دایر شده است.
    مشارکت کنندگان مذکور در زمینه‌های نرم افزار، تولید محتوا و مالتی مدیا، پایگاه‌های اینترنتی، سخت افزار، تجهیزات رایانه ای، ماشین‌های اداری، تجهیزات الکترونیک هوشمند، تجهیزات حفاظتی، آموزش و پژوهش، خدمات دولت الکترونیک و تجارت الکترونیک، شبکه‌های داده و امنیت فضای تبادل اطلاعات، اینترنت، فن آوری‌های نوین ارتباطی، مخابرات، ارتباطات و صنایع وابسته و عرضه و فروش تجهیزات دیجیتال فعالیت دارند.
    تلفیق سه نمایشگاه کامپیوتر و اتوماسیون اداری، مخابرات و جشنواره فروش تجهیزات دیجیتال، بیست و دومین سال برگزاری نمایشگاه اتوکام اصفهان را از سنوات گذشته متفاوت ساخته است.
    همچنین پیش بینی بخش سرای کارآفرینان به منظور ظهور و بروز ایده‌ها و فعالیت‌های کارآفرینانه، اختصاص پاویون علمی به چهار دانشگاه معتبر استان اصفهان در زمینه مهندسی کامپیوتر و نرم افزار و همچنین تعیین بخش ویژه شرکت‌های دانش بنیان از دیگر تفاوت‌های شاخص این دوره از نمایشگاه اتوکام است.
    در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، هشت همایش تخصصی و برنامه جانبی با موضوعات و عناوین کارآفرینی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، شهر هوشمند، سازمان هوشمند، جشنواره امنیت فضای تبادل اطلاعات، جشنواره پدیدآورندگان محتوای الکترونیک، پیشگیری و پیش بینی بیماری‌های خاص با استفاده از تحلیل هوشمند داده‌های پزشکی، توسعه اپلیکیشن‌های موبایل اندروید و IOS، پویانمایی و بازی‌های رایانه‌ای برگزار خواهد شد.
    از جمله ویژگی های این نمایشگاه بهره بردن از حضور 20 کسب و کار نوپا و معرفی آن به بازدیدکنندگان و همکاری با سرای کارآفرینان است.
    رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: مهمترین دغدغه و نگرانی ما نگه داشتن جوانان فعال در استان ها و جلوگیری از مهاجرت آنهاست.
    ناصرعلی سعادت افزود: باید از فرصت های موجود در استان ها بهره ببریم و با ایجاد زیرساخت برای فعالیت جوانان در زمینه رایانه، فناوری اطلاعات و رشته های مرتبط با موضوع این نمایشگاه، از پتانسیل و انرژی افراد مستعد کار استفاده کنیم.
    وی از جمله مزیت های برگزاری نمایشگاه را ایجاد فضای مناسب برای حضور رقبا در کنار یکدیگر و برقراری تعامل بین آنها، تبادل اطلاعات و ایجاد انگیزه نه تنها در سطح استانی و ملی بلکه در سطح بین المللی عنوان کرد.
    بر اساس این گزارش ، بیست و دومین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری، مخابرات و پنجمین جشنواره فروش تجهیزات دیجیتال(اتوکام 2016) از بیستم تا بیست و چهارم آبان سال جاری از ساعات 15 تا 21 آماده بازدید عموم است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت