مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد :

برگزاری ۱۳ نمایشگاه توسط آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد

عصر نمایشگاه- مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری ۱۳ نمایشگاه پژوهشی توسط آموزش و پرورش استان در هفته پژوهش خبر داد.

برگزاری ۱۳ نمایشگاه توسط آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، هادی زارع‌پور با اشاره به این که مدارس باید به سمت تحقیق و پژوهش حرکت کنند و توسعه یک کشور در گرو پژوهش‌محوری مدارس و دانش‌آموزان است، اظهار کرد: بر همین اساس در آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌های خوبی در راستای پژوهش‌محوری تدوین و برنامه‌ریزی شده است.

    وی با بیان اینکه معاونت پژوهشی در آموزش و پرورش استان این برنامه‌ها را با قوت پی‌گیری می‌کند تصریح کرد: در طول سال برنامه‌های مختلفی داریم و برنامه‌های پژوهشی تنها به هفته پژوهش خلاصه نمی‌شود.

    این مسوول یکی از اقدامات اساسی را برای تکمیل حلقه پژوهش در آموزش و پرورش استان راه‌اندازی پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی در مناطق مختلف استان برشمرد و گفت: در گذشته تعداد پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی در استان به تعداد اندکی بود که در حال حاضر در بیشتر مناطق و نواحی 13 گانه استان پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی فعال هستند.

    مدیرکل آموزش و پرورش استان در بخش دیگری از اظهارات خود به برنامه‌های هفته پژوهش اشاره کرد و گفت: مطابق سال‌های گذشته ما نیز به عنوان یکی از دستگاه‌های فعال در هفته پژوهش در کنار سایر دستگاه‌ها برنامه‌های خاص و ویژه‌ای داریم.

    مدیرکل آموزش و پرورش استان یکی از برنامه‌ها را در این هفته برپایی نمایشگاه‌های مربوط به پژوهش در هفته پژوهش برشمرد و گفت: 13 نمایشگاه به مناسبت هفته پژوهش امسال در سراسر استان خواهیم داشت.

    زارع‌پور گفت: این تعداد نمایشگاه‌ها در تعداد 7 شهرستان استان در هفته پژوهش و از 14 تا 19 آذر برپا می‌شود.

    وی به فعالیت‌هایی که در حین برگزاری این نمایشگاه‌ها انجام می‌شود اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه‌ها فعالیت‌های مختلف تحقیقاتی و پژوهشی فرهنگیان و دانش‌آموزان هم استانی را در معرض دید قرار خواهد داد.

    یکی دیگر از برنامه‌های هفته پژوهش که زارع‌پور به آن اشاره کرد رونمایی از آثار مؤلفان فرهنگی بود و در همین خصوص افزود: معلمان پژوهنده در استان کهگیلویه و بویراحمد در این هفته تجلیل می‌شوند.

    زارع‌پور گفت: فرهنگیان و معلمان محقق استان که آثار برتر داشته باشند در کنار سایر برنامه‌های ما در هفته پژوهش مورد تجلیل و تقدیر قرار می‌گیرند.

    مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه اظهارات خود با بیان دستاوردها و موفقیت‌های آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در زمینه علمی و آموزشی در طول سه سال اخیر تصریح کرد: همه این دستاوردها به دلیل پژوهش‌ها و برنامه‌های پژوهشی فرهنگیان و دانش‌آموزان بوده که توانسته‌اند در سطوح ملی خوش بدرخشند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت