۶ راه ساده برای احیای غرفه‌هـای کهنه

عصر نمایشگاه- هر انسانی (و به طور کلی هر چیزی) در یک زمان خاص آثار پیری و کهنگی را از خود بروز می‌دهد. غرفه‌ها نیز از تاثیر چنین واقعیتی در امان نیستند. اگر غرفه شما شکوه و زیبایی خود را از دست بدهد، در حالی که هنوز ناچارید بابت استفاده از آن مبالغ هنگفتی بپردازید، چه خواهید کرد؟

۶ راه ساده برای احیای غرفه‌هـای کهنه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه»، بر اساس توصیه‌های چندین کارشناس صنعت نمایشگاهی 6 راه ساده وجود دارد که با به‌کارگیری آنها قادر خواهید بود جان تازه‌ای به غرفه خود ببخشید.

    تعویض یا افزودن چراغ
    یکی از راه‌های جلوه دادن به غرفه‌های بی‌روح و مرده، افزودن کمی روشنایی به آنهاست. می‌توان این کار را با تعویض لامپ‌های LED کهنه و قدیمی و استفاده از نمونه‌های رنگارنگ امروزی انجام داد. همچنین می‌توان در مکان‌هایی که فاقد نور هستند نیز تعدادی لامپ LED نصب کرد. استفاده از یک پانل گرافیکی 4 در 8 فوت که پر از لامپ‌های LED باشد، دست‌کم بین 650 تا 850 دلار هزینه خواهد داشت.


    تعویض لمینت‌ها و روکش‌ها
    اگر روکش‌ها و لمینت‌ها در سطوح مختلف غرفه مثل پیشخوان پذیرش، کیوسک‌ها یا حتی دیوارها، کهنه یا پاره یا رنگ و رو رفته شده‌اند، حتما آنها را تعویض کنید. در حال حاضر کندن روکش‌های کهنه و قدیمی و استفاده از مواد جدید تقریبا 8دلار برای هر فوت مربع هزینه دارد. در همین حال، چسباندن روکش‌ها و لمینت‌های جدید روی روکش‌های قدیمی حدود 6دلار در هر فوت مربع هزینه دارد.


    پوشاندن لکه‌ها و نواقص
    به جای کندن مواد کهنه یا پاره شده، روی آنها را بپوشانید. پوشاندن یک پانل گرافیکی با روش‌های جدید به طوری که نو به نظر برسد، حدود 1600 دلار برای پانل‌های دو رویه و 1300 دلار برای پانل‌های یک رویه هزینه دارد.


    برق انداختن
    وقتی قطعات و بخش‌های آلومینیومی غرفه کثیف می‌شوند و خط می‌افتند یا رنگ‌شان تغییر می‌کند و کهنه به نظر می‌رسند، آنها را دوباره برق بیندازید. معمولا این کار با جدا کردن قطعات و بخش‌های مربوطه انجام می‌شود. همچنین گاهی ممکن است از بین بردن روکش‌ قدیمی و استفاده از یک روکش جدید ضرورت پیدا کند. هزینه انجام این کار بین 5 تا 10 دلار برای هر فوت است.


    نو کردن کفپوش
    استفاده از کفپوش نو و به‌روز جان تازه‌ای به هر غرفه می‌بخشد. اما بهتر است به جای معاوضه کفپوش موجود با کفپوش نو، از مدل‌های جدید و رنگارنگ استفاده کنید چون به غرفه شما کمک می‌کند از دیگر غرفه‌ها متمایز شود. به عنوان مثال، چطور می‌شود اگر از کفپوش‌های طرح چوب زیبا استفاده کنید. نصب کفپوش‌های 2 در 2 فوت با طرح چوب برای یک غرفه متوسط حدود 180 دلار هزینه دارد.


    تعویض مبلمان
    مبلمان و صندلی‌های ثابت داخل غرفه را عوض کنید. بهتر است از مبلمانی استفاده کنید که با موضوع فعالیت شما تناسب بیشتری داشته باشد یا دست‌کم حس امروزی بودن را القا کند. همچنین می‌توانید از المان‌هایی که کمتر معمول هستند، استفاده کنید. خرید نیمکت و صندلی چرمی نو به ترتیب 399دلار و 149دلار هزینه در‌بر‌دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت