مدیرکل کانون پرورشی فکری کودکان اردبیل:

نمایشگاه‌های محصولات فرهنگی و هنری در شهرهای مختلف اردبیل برپا می‌شود

عصر نمایشگاه- مدیرکل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت:‌ گشایش نمایشگاه محصولات فرهنگی در شهرهای مختلف بستری مناسب برای پرورش نسلی خلاق و نوآور بوده که در این زمینه برنامه‌ریزیهای لازم انجام می‌شود.

نمایشگاه‌های محصولات فرهنگی و هنری در شهرهای مختلف اردبیل برپا می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، هاجر جمادیه در دیدار با فرماندار شهرستان بیله‌سوار با اشاره به دوران با اهمیت کودکی اظهار داشت: بچه‌هایی که از همان دوران کودکی در عرصه‌های شعر و نقاشی فعالیت داشته و با زبان هنر آشنایی دارند علاوه بر اینکه در یادگیری مفاهیم درسی و دانشگاهی موفق‌تر هستند در جامعه هم به عنوان شخصی خلاق و خوش فکر معرفی می شوند.

وی در مورد برنامه‌های کانون پرورش فکری در راستای شکوفایی و باروری استعدادهای کودکان و نوجوانان افزود:کانون پرورش فکری مسیرها را برای کودکان و نوجوانان هموار می‌کند تا کودکان و نوجوانان به صورت غیرمستقیم با اهداف تربیتی کانون رشد یابند.

مدیرکل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان  استان اردبیل گفت: در ایام دهه فجر امسال نمایشگاه توانمندیها و فروشگاه محصولات کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان  در بیله‌سوار افتتاح خواهد شد که در این زمینه برنامه‌ریزیهای لازم انجام شده است.

جمادیه گشایش نمایشگاه محصولات فرهنگی در شهرهای مختلف را بستری مناسب را برای پرورش نسلی خلاق و نوآور در عرصه‌های مختلف برشمرد و بیان کرد: دسترسی آسان کودکان به محصولات فرهنگی تولیدات داخلی و افزایش فرهنگ کتاب و کتابخوانی از مهمترین اهداف گشایش نمایشگاه محصولات فرهنگی، کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان در این شهرستان است.

مدیرکل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان  استان اردبیل تصریح کرد: طرحهای استفاده شده در این نمایشگاه برگرفته از قهرمانان ملی و ایرانی نام‌آور  هستند که با این امر تلاش می‌کنیم تا فرهنگ استفاده از طرحهای بومی و ملی را در آثار تولیدی فرنگی ترویج دهیم.

وی اظهار کرد: در راستای تعمیر و تجهیز و نقاشی و رنگ آمیزی کانونهای فرهنگی و هنری شهرستانها نیازمند همکاری فرمانداران شهرستانها هستیم و امسال بیش از 50 سیستم گرمایشی برای کانونهای پرورشی فکری کودکان و نوجوانان شهرستانها خریداری شده است.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت