برگزاری نمایشگاه فرش و لوستر کرمانشاه + تصاویر

عصر نمایشگاه- مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه از برگزاری نمایشگاه فرش، تابلو فرش، لوستر و چراغ‌های تزئینی در کرمانشاه خبر داد.

برگزاری نمایشگاه فرش و لوستر کرمانشاه + تصاویر
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از فارس، رضا سلیم‌ساسانی از برگزاری نمایشگاه فرش، تابلو فرش، لوستر و چراغ‌های تزئینی در کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه چند روز برای بازدید علاقه‌مندان برگزار شده است.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه ادامه داد: هم‌زمان با این نمایشگاه، نخستین نمایشگاه بازرگانی عمومی در کرمانشاه نیز دایر شده و فروشندگان محصولات تولیدی مایحتاج روزانه را به شهروندان عرضه کردند.

وی فضای در نظر گرفته شده برای دایر کردن نمایشگاه مذکور را 3 هزار مترمربع بیان کرد و افزود: غرفه‌هایی برای عرضه محصولات تولیدی همچون دستمال کاغذی، لوازم آشپزخانه، شیرآلات ساختمانی، تولیدات پلاستیکی، محصولات خوراکی و شوینده با رویکرد فروش محصولات داخل استان کرمانشاه نیز برپا شد.

سلیم‌ساسانی از عرضه آثار صنایع‌دستی هنرمندان کرمانشاهی و تولیدات هنری معلولان کم‌توان ذهنی در این نمایشگاه خبر داد و این اقدام را گامی در راستای عمل به تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برشمرد و گفت: 80 غرفه در نمایشگاه یاد شده اقدام به عرضه فرش دست‌باف و ماشینی کردند.

این مسؤول شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه را از تولیدکنندگان مطرح کشور در زمینه تولید فرش و لوستر و چراغ‌هایی تزیینی معرفی کرد و یادآور شد: تخفیف 15 تا 20 درصد برای عرضه کالاهای عرضه شده به خریداران در این نمایشگاه در نظر گرفته شده بود.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه فراهم کردن شرایط خرید به‌صورت اقساط برای شهروندان در نمایشگاه فرش، تابلو فرش، لوستر و چراغ‌های تزئینی در کرمانشاه را از جمله اقدامات و شرایط در نظر گرفته شده برای رفاه حال مردم و مشتریان عنوان کرد.

وی به فعالیت 20 غرفه از این نمایشگاه در زمینه لوستر و چراغ‌های تزئینی اشاره کرد و افزود: در زمینه لوستر و چراغ‌های تزئینی از تولیدکنندگان مطرح استان تهران با بهترین برندها دعوت شده بود.

این مسؤول استقبال صورت گرفته از این نمایشگاه را خوب ارزیابی کرد و متذکر شد: نمایشگاه فرش، تابلو فرش، لوستر و چراغ‌های تزئینی در کرمانشاه زمینه آشنایی هر چه بیشتر مردم با تولیدکنندگان مطرح فراهم کرده تا خریداران بتوانند کالاهای باکیفیت و با قیمت مناسب تهیه کنند.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت