به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ؛

چهل و هفتمین همایش سلامت و زندگی در شاهرود برگزار شد

عصر نمایشگاه- چهل و هفتمین همایش سلامت و زندگی با رویکرد توسعه آموزش و دانش افزایی در راستای سلامت جامعه با محوریت چاقی در شاهرود برگزار شد.

چهل و هفتمین همایش سلامت و زندگی در شاهرود برگزار شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر، چهل و هفتمین همایش سلامت جامعه با موضوع چاقی و سبک زندگی، غروب آدینه در حالی به میزبانی سالن همایش‌های پور سینای دانشگاه علوم پزشکی شاهرود برگزار شد که ارائه مقالات علمی درباره سبک زندگی سالم، سخنرانی، کارگاه‌های آموزشی، پوستر و نمایشگاه جانبی در زمره بخش‌های این همایش بود.

    آموزش مبنای زندگی سالم

    دبیر اجرایی همایش سلامت و سبک زندگی شاهرود  ضمن بیان اینکه این همایش، چهل و هفتمین همایش علمی ملی و نخستین همایش سلامت و زندگی در شاهرود است، گفت: این همایش به آموزش در چهار محور سلامت جسمی، سلامت روانی، سلامت اجتماعی و سلامت معنوی می‌پردازد.

    علی یونسیان بیان داشت: اساس زندگی انسان بر این مبنا طراحی‌شده که اگر قرار است توسعه‌ای در جامعه رخ دهد باید بر مبنای آموزش باشد و تا زمانی بخواهیم با آزمون‌وخطا راه‌های تکراری قبلی خود را ادامه دهیم راه به‌جایی نخواهیم برد

    وی افزود: این همایش‌ها با محوریت خود مردم برگزار می‌شود به این صورت که به‌صورت ماهانه با حمایت هنرمندان و اساتید دانشگاه که خواهان ارتقا سلامت در جامعه هستند مسائل مربوط به حوزه سلامت را مطرح و پیرامون آن گفتگو می‌کنند.

    سبک زندگی در سلامت افراد تأثیر دارد

    دبیر همایش سلامت و زندگی شاهرود همچنین گفت: اطلاع‌رسانی باهدف ارتقا سطح دانش عمومی زمینه سلامت را در جامعه تقویت خواهد کرد و این اولین بار است که این همایش در سطح شهرستان برگزار می‌شود و امیدواریم بهانه‌ای باشد تا در شهرستان شاهرود نیز به‌صورت ماهانه بتوانیم این همایش‌ها را پایه‌گذاری کنیم.

    یونسیان افزود: سبک زندگی سالم امروز دارای چنان اهمیتی است که بسیاری کارشناسان معتقدند در نبودش زندگی بشری با مخاطرات فراوانی روبرو است، امروزه چاقی مفرط در ایران باعث شده تا روزانه عده فراوانی به بیماران ما در کشور افزوده شود و این مقوله با مؤلفه‌های سبک زندگی سالم قابل برطرف شدن محسوب می‌شود.

    وی همچنین بیان داشت: یکی از اهداف برگزاری همایش‌هایی ازاین‌دست ارائه روشی مناسب برای زندگی بر پایه نشاط روحی و معنوی در کنار دانستن روش‌های صحیح سالم زیستن است که خوشبختانه همایش سلامت و زندگی به‌کرات در سطح ایران با استقبال خوب مردم روبرو بوده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت