نمایشگاه خودرو تهران – شهر آفتاب(۴۹)

نمایشگاه خودرو تهران سکوی پرتابی برای صادرات

عصر نمایشگاه- عزیز اکبریان رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره با برگزاری نمایشگاه خودرو تهران بعد از گذشت ۱۱ سال گفت: برگزاری نمایشگاه خودرو در تهران فرصتی مناسب و ضروری هم برای مصرف‌کنندگان و هم تولیدکنندگان خودرو تلقی می‌شود تا بتوان دستاوردها و توانمندی‌های خودروسازان کشور را در معرض دید بازدیدکنندگان قرارداد.

نمایشگاه خودرو تهران سکوی پرتابی برای صادرات
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » ، نماینده مردم البرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خودروسازان می‌توانند در این نمایشگاه با ارائه محصولات تولیدی خود  توانایی و ظرفیت‌های موجود این صنعت را در معرض دید مردم قرار دهند و این امر هم می‌تواند کمک کند تا مصرف‌کننده با شناخت بهتر محصول موردنظر خود را انتخاب و خریداری کند چراکه وقتی خریدار از نزدیک خودرو را مشاهده کند با شناخت بیشتر و با اطمینان اقدام به انتخاب خواهد کرد.

    رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس  بابیان اینکه به‌طور یقین  برگزاری نمایشگاه تهران می‌تواند در کسب‌وکار و رونق صنعت خودرو تأثیر مثبتی داشته باشد، افزود: با توجه به اینکه در این نمایشگاه شاهد حضور گسترده شرکت‌های خارجی هستیم به‌طور یقین می‌توان از توانمندی آن‌ها بهره برد تا در آینده شاهد تولید محصولاتی باکیفیت بالا و در سطح جهانی بود .

    وی ادامه داد: با تولید خودرو باکیفیت و در سطح جهانی می‌توان در گردونه رقابت با شرکت‌های خارجی قرار گرفت.

    اکبریان همچنین اظهار کرد: امیدواریم برگزاری این‌گونه نمایشگاه‌ها بتواند صنعت خودرو کشور را هم در تولید محصولات باکیفیت وهم قطعات به سمت خودکفایی سوق دهد .

    رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس  یکی از دستاوردهای مهم این نمایشگاه را برقراری ارتباط با سرمایه‌گذاران خارجی دانست و گفت:نمایشگاه خودرو تهران رویداد بزرگی است که شرکت‌ها خودروسازی می‌توانند در این نمایشگاه  با شرکت‌های بزرگ و خوش‌نام خارجی تعامل داشته باشند تا بتوانند محصولاتی بهتر و باکیفیت‌تری را وارد بازار کنند و میزان رضایت مردم را بالا ببرند.

    وی ادامه داد:همچنین خودروسازان می‌توانند اقدام به واردات فنّاوری و فناوری‌های روز دنیا کنند، چراکه با ورود تکنولوژی‌های روز دنیا به صنعت خودرو کشور می‌توان مسیر رشد و توسعه در این صنعت را هموار کرد.

    اکبریان از دیگر دستاوردهای این نمایشگاه را معرفی  محصولات تولیدی صنعت خودرو کشور  برای  بازارهای هدف عنوان کرد و افزود: به‌طور یقین برگزاری این‌گونه نمایشگاه‌ها می‌تواند شروع و سکوی پرتابی برای فعالیت‌های صادراتی جدید بشمار آید .

    رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس  از دیگر دستاوردهای برگزاری این نمایشگاه را  رونق صنعت قطعه‌سازی عنوان کرد و گفت:با توجه به ظرفیت بالای قطعه‌سازی در کشور به‌طور یقین برگزاری این نمایشگاه می‌تواند به ارتباط قطعه سازان با سرمایه گذران خارجی کمک شایانی کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت