مسول روابط عمومی نشر نیستان خبر داد

حضور نشر نیستان با ۵۰۰ عنوان کتاب در نمایشگاه بین المللی تهران

عصر نمایشگاه- نشر نیستان با ۵۰۰ عنوان کتاب در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور می یابد که از این تعداد ۵۰ عنوان چاپ اولی است.

حضور نشر نیستان با ۵۰۰ عنوان کتاب در نمایشگاه بین المللی تهران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از شبستان ، مظفر شجاعی، مسول روابط عمومی نشر نیستان با بیان اینکه این انتشارات با 550 عنوان کتاب در نمایشگاه بین المللی تهران حاضر می شود گفت:  از میان این 550 عنوان کتاب 50 عنوان کتاب چاپ اولی است و بقیه تجدید چاپ می باشد

    وی ادامه داد: در طول سال 95 انتشارات نیستان یکصد و 10 عنوان تجدید چاپ داشته است و  جلد دهم مجموعه «رخصت مرشد»به همراه 9 جلد دیگر از این اثر نیز به نمایشگاه کتاب می رود. همچنین مجموعه15 جلدی کتابهای برگزیدگان جایزه «ا. هنری »به صورت کامل در نمایشگاه بین المللی کتاب عرضه خواهد شد.

    شجاعی خاطر نشان کرد: مجموعه متون فاخر ادبیات برتر به اضافه چند رمان دیگر نیز از دیگر کارهایی است که در نمایشگاه کتاب تهران عرضه خواهد شد.

      وی اضافه کرد: رمان «برج سکوت » اثر »حمید رضا منایی» و «لم یزرع» اثر محمد رضا بایرامی بزگزیه جایزه جلال آل احمد هم از آثاری هستند که در نمایشگاه کتاب عرضه خواهند شد. همچنین کتاب «حریم» تازه ترین اثر «صادق کرمیار» که با محوریت زیارت امام رضا (ع) و یک داستان روز اجتماعی می باشد نیز یکی از کتابهایی  است که در نمایشگاه حضور خواهد داشت.

    وی تصریح کرد: از «مریم راهی» نیز کتاب« مسافران» با مضمون اجتماعی  از جمله آثار جدیدی است که نشر نیشتان به نمایشگاه کتاب می برد .همچنین رمان «یوما» دیگر اثر از این نویسنده است که در نماشگاه حضور دارد.  «هم بخت»اثر « گودرز شکری» از دیگر اثار زیر چاپ نشر نیستان می باشد.

    شجاعی به آثار حوزه کودک و نوجوان اشاره و اضافه کرد: در بخش کودک نشر نیستان یک سری کار جدید از «غلامرضا حیدری ابهری» با عنوان «اعداد قرآنی» را در نمایشگاه کتاب عرضه می کند . همچنین مجموعه 5 جلدی« بوی جوراب را قرض نده»  اثر شهرام شفیعی که تا کنون تنها یک جلد آن عرضه شده است و قرار است به صورت مجموعه 10 جلدی عرضه شود را  در نمایشگاه کتاب ارایه می دهد. مجموعه و« خاله سوسکه» و «هل هلی» که شامل داستان های کوتاه  در حوزه ادبیات کودک می باشد از

    « نسیم عرب امیری» از دیگر آثار در این زمینه می باشد ، تصویر گری این مجموعه را »بهاره نیاورانی»بر عهده دارد.

    وی در توضیح این مجموعه عنوان کرد:  این مجموعه در قالب نظم و با محوریت دوست یابی تالیف شده است و قرار است کودکان  علاوه بر آشنایی با مضامین ارزشی و شخصیت های افسانه ای ایران نیز آشنا شوند و ماجرا از این قرار است که هل هلی دختری که که دوست ندارد و هر بار با یکی از شخصیت های افسانه ایرانی دوست می شود و آنها را با مسایل روزمره آشنا می کند و در نهایت در می یابد که ظاهر بینی کار درستی نیست.

      روابط عمومی نشر نیستان ادامه داد: سه جلد کار دو زبانه کودک  با عناوین« بزرگترین نام روی زمین» ، «خداوند شبان من است» و «خدا مرا می شناسد» نوشته «جوئل اندرسون»و « کریستی کارتر» با ترجمه سید مهدی شجاعی نیزدر نماشگاه کتاب تهران عرضه می شود همچنین کارهای کودک «سید مهدی شجاعی» که در ده سال گذشته چاپ نشده اند نیز در سال 96 تجدید چاپ و در نمایشگاه عرضه می شود .

    وی تصریح کرد : در حوزه نوجوان کتاب «فرزندان شیشه گر» اثر «ماریا گریپه» با ترجمه «محمد هدایی» با رعایت کپی رایت به نمایشگاه کتاب تهران می رود و 15 تجدید چاپ دیگر نیز در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می شود .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت