مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی قزوین:

برپایی نمایشگاه بهترین فرصت معرفی شرکت های دانش بنیان است

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین گفت: برپایی نمایشگاه بخهترین فرصت برای عرضه محصولات دانش بنیان و معرفی ایده های برتر برای تبدیل اندیشه به محصول و ثروت است.

برپایی نمایشگاه بهترین فرصت معرفی شرکت های دانش بنیان است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، مراسم اختتامیه نخستین نمایشگاه تخصصی تولیدات شرکت های دانش بنیان، نوآوری و صنایع استراتژیک چهارشنبه شب با حضور فریدون همتی استاندار، بهنام ملکی مدیرکل دفتر جذب سرمایه گذاری استانداری قزوین، هادی طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین، حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی و جمعی از فعالان شرکت های دانش بنیان در محل دائمی شرکت نمایشگاههای بین المللی قزوین برگزار شد.  

    هادی طاهرخانی در این مراسم ضمن اشاره به نامگذاری امسال با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و نقش شرکت های دانش بنیان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی یادآور شد:از جمله اهداف برگزاری ای نمایشگاه ایجاد فضای مشارکت و همکاری شرکت های صنعتی دانش بنیان با دانشگاه ها، معرفی و نمایش محصولات و توانمندیهای شرکت های دانش بنیان و صنایع نوآور استان قزوین، تبادل اطلاعات بین متخصصین و کارشناسان است.

    طاهرخانی اظهار داشت: برگزاری کارگاههای فن بازار و رویداد استارت آپ، برگزاری جلسات هم اندیشی و ارائه دیدگاهها و نقطه نظرات فعالان دانش بنیان و ارائه راهبردهای جهش در این حوزه از جمله برنامه های جانبی این نمایشگاه بود.

    وی بیان کرد: برپایی این نمایشگاه بهترین فرصت معرفی شرکت های دانش بنیان بود و در حمایت ازشرکتهای دانش بنیان این نمایشگاه به صورت کاملا رایگان برگزار شد و مورد استقبال فعالان این عرصه قرار گرفت.

    وی بیان کرد: در این نمایشگاه 60 غرفه در فضایی به مساحت 4 هزار مترمربع برپا شد و محصولات تولیدی و ایده های خلاقانه در مدت سه روز در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین یادآورشد: مراکز رشد نباید فقط در دانشگاهها مستقر شده و فعال باشد و اگر فرصت معرفی توانمندی های این شرکتها در خارج از فضای پارک های علم و فنآوری هم فراهم شود تا دیگران هم از این ظرفیت استفاده کنند می توان به ترویج این نوع فعالیت نیز اقدام کرد.

    طاهرخانی اضافه کرد:برپایی این نمایشگاه بهترین فرصت معرفی بیشتر شرکت های دانش بنیان است و با تداوم این برنامه ها می توان مردم را با ایده ها و دستاوردهای بومی جوانان کشور بیشتر آشنا کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت