نمایشگاه بین المللی کتاب تهران _شهر آفتاب ( ۳۳ )

۷۰ درصد یارانه نمایشگاه کتاب تا روز نخست این نمایشگاه جذب شد

عصر نمایشگاه- سخنگوی نمایشگاه کتاب تهران از جذب ۷۰ درصد از یارانه ۱۶.۵ میلیارد تومانی اختصاص یافته به این دوره از نمایشگاه برای خرید کتاب تا ساعات ابتدایی روز نخست این نمایشگاه خبر داد.

۷۰ درصد یارانه نمایشگاه کتاب تا روز نخست این نمایشگاه جذب شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، همایون امیرزاده مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سخنگوی سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ،درباره میزان جذب 16.5 میلیارد  تومان یارانه تخصیص یافته به این دوره از نمایشگاه کتاب تهران تا امروز (روز نخست این نمایشگاه) گفت: سقف بن‌های دانشجویی و طلاب که 200 هزار نفر بود، تکمیل شده و یارانه اختصاص یافته به این بخش به طور کامل جذب شده است.

    وی افزود: سامانه مربوط به بهره مندی از بن‌های مشارکتی دستگاه ها و نهادها از روز گذشته و با پایان زمان مقرر برای همکاری این دستگاه‌ها جهت جذب یارانه موردنظر، مسدود شده و دیگر در این خصوص درخواست جدید ثبت نخواهد شد.

    سخنگوی سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اضافه کرد: در عین حال ثبت‌نام بن‌های دانش آموزی کماکان ادامه دارد در مجموع 70 درصد از یارانه 16.5 میلیارد تومانی این دوره از نمایشگاه جذب شده است.

    وی که ریاست کمیته رسیدگی به تخلفات ناشران این دوره از نمایشگاه کتاب را بر عهده دارد در مورد روند فعالیت بازرسان این کمیته در سالن های مختلف نمایشگاه هم گفت: فعالیت کمیته بستگی به گزارش‌هایی دارد که به کمیته واصل می شود اما استنباط ما این است که امسال شاهد کمترین میزان تخلفات نسبت به دوره‌های قبل باشیم؛ آمارهای دو دوره قبل نمایشگاه هم موید این مساله است؛ در دوره بیست و هشتم تعداد 116 ناشر از حضور در نمایشگاه بیست و نهم محروم شدند و در دوره بیست و نهم، 50 ناشر از حضور در نمایشگاه سی ام محروم شدند.

    وی در خصوص تلاش هایی که از سوی ناشران متخلف دوره قبل برای حضور در نمایشگاه امسال انجام شده است، گفت: به هیچ وجه اجازه حضور به این تعداد از ناشران در نمایشگاه امسال داده نشده است و از حضور آنها در نمایشگاه جلوگیری خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت