انعقاد ۹ میلیارد تومانی قرارداد سرمایه‌گذاری در نمایشگاه اینوتکس

عصر نمایشگاه- رییس مرکز فن‌بازار جمهوری اسلامی ایران از انعقاد ۹ میلیاردی قرارداد و تفاهم‌نامه برای سرمایه‌گذاری در ششمین نمایشگاه فناوری و نوآوری خبر داد.

انعقاد ۹ میلیارد تومانی قرارداد سرمایه‌گذاری در نمایشگاه اینوتکس
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگه خبری«عصرنمایشگاه» به نقل ازایسنا، اکبر  قنبرپور امروز در مراسم اختتامیه ششمین نمایشگاه فناوری و نوآوری با اشاره به جزییات برنامه‌های این نمایشگاه افزود: در این نمایشگاه چهار پاویون با هدف سرمایه‌گذاری اختراعات، سرمایه گذاری بر روی دانش فنی پژوهشگاه و همچنین دو رویداد تجاری‌سازی برگزار شد.

    وی با بیان اینکه دو رویداد تجاری‌سازی در این نمایشگاه با حضور مخترعان برگزار شد، یادآورشد:‌ در بخش پاویون اختراعات 40 اختراع منتخب بازار دارایی‌های فکری ارائه شد.

    قنبرپور برگزاری فستیوال نوآوری‌های تجهیزات پزشکی را از دیگر برنامه‌های این رویداد نام برد و اضافه کرد: دراین فستیوال 7 اختراع در حضور سرمایه‌گذاران معرفی شد.

    به گفته وی در رویداد استارتاپ دمو، 7 طرح با حضور 25 سرمایه‌گذار معرفی شد.

    رییس فن‌بازار جمهوری اسلامی ایران از انعقاد 6 تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری در این نمایشگاه خبر داد و افزود: دستگاه خشک‌کن سقفی از جمله این قراردادها بوده است که در این قالب لیسانس این طرح به مدت 10 سال واگذار شده است.

    وی سیستم گرمکن برقی از جنس پلی‌اورتان را از دیگر قراردادهای سرمایه‌گذاری این نمایشگاه نام برد که لیسانس آن به مدت 5 سال واگذار شد.

    به گفته قنبرپور، قراردادهای طرح‌های شیرین‌کننده ارگانیک و در بخش دانش فنی پژوهشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی 5 تفاهم‌نامه به امضا رسید.

    قنبرپور یادآور شد: موتور پیستونی به حجم 5 میلیارد تومان، پماد التیام سبز با حجم  100 میلیون تومان، هموسیلر و شلنگ کیسه خون با حجم 850 میلیون تومان، مشارکت در ساخت لوله‌های خون‌گیری در خلاء با حجم 750 میلیون تومان،‌ مشارکت در تولید زخم‌بست‌ها به جای بخیه با حجم 750 میلیون تومان در این نمایشگاه به امضا رسیده است.

    وی تاکید کرد: تا کنون 9 میلیارد تومان قرارداد و تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری در ششمین نمایشگاه فناوری و نوآوری منعقد شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت