رئیس مرکز فن بازار ملی ایران خبر داد

تبادل فناوری با ظرفیت ۲۵ میلیون دلار در مرکز فن بازار ملی ایران نمایشگاه اینوتکس

عصر نمایشگاه- رئیس مرکز فن بازار ملی ایران گفت: با برگزاری نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری INOTEX) ۲۰۱۶)، شصت و شش تفاهم نامه همکاری مشترک و تبادل فناوری بین شرکت‌های ایرانی و خارجی به امضاء رسید.

تبادل فناوری با ظرفیت ۲۵ میلیون دلار در مرکز فن بازار ملی ایران نمایشگاه اینوتکس
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس  ، اکبر قنبرپور رئیس مرکز فن بازار ملی ایران گفت: امسال با توجه به افزایش 2 برابری شرکت‌های خارجی در این نمایشگاه و تنوع فعالیت‌ها و حوزه‌های کاری آنها، از یک ماه قبل فرآیند تناظریابی بین شرکتهای ایرانی و خارجی توسط مرکز فن بازار ملی ایران آغاز شد و در طول 4 روز بر گزاری این نمایشگاه، 145 جلسه مذاکره اختصاصی (B2B) بین شرکت‌های ایرانی و خارجی برگزار شد.

    قنبرپور با اشاره به برگزاری سه نشست تخصصی ارائه فناوری برای آشنایی هر چه بیشتر شرکت‌های حاضر در نمایشگاه با یکدیگر افزود: این نشست‌ها در حوزه‌های «فناوری اطلاعات و ارتباطات» با ارائه 16 فناوری، «تجهیزات پزشکی» با ارائه 9 فناوری و «فناوری های صنعت نفت و گاز» با ارائه 12 فناوری در حاشیه نمایشگاه برگزار شد و شرکت‌ها به ارائه فناوری‌ها و آخرین دستاوردهای خود پرداختند.

    وی یکی دیگر از فعالیت‌های فن بازار ملی ایران برای بهره‌برداری هر چه بیشتر از این نمایشگاه را برگزاری تورهای بازدید از نمایشگاه توسط فن بازارهای منطقه‌ای عنوان کرد و گفت: تورهای متعددی به مقصد نمایشگاه برگزار شد و بیش از 60 شرکت بزرگ صنعتی از نمایشگاه بازدید بعمل آوردند.

    رئیس مرکز فن بازار ملی ایران، محور اصلی برگزاری این نمایشگاه را تبادل فناوری ذکر کرد و ادامه داد: یکی از برنامه‌های اصلی مرکز فن بازار ملی ایران پیگیری توافقات شرکت‌ها تا حصول نتیجه نهایی و انعقاد قرارداد است و طبق توافق به عمل آمده با صندوق‌های پژوهش و فناوری منتخب، به شرکت‌های ایرانی متقاضی خرید و انتقال فناوری از خارج، تسهیلاتی به میزان 70 درصد مبلغ قرارداد تا سقف 10 میلیارد ریال اعطا خواهد شد.

    قنبرپور در پایان ابراز امیدواری کرد با تداوم ارتباطات و مذاکرات فناوری با کشورها و شرکتهای دارای فناوری‌های پیشرفته بتوان شتاب در توسعه فناوری و افزایش نرخ نوآوری را در کشور شاهد بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت