برای اولین بار ؛

حضور غرفه وزارت علوم بلاروس برای نمایش دستاوردهای دانشگاهی در نمایشگاه اینوتکس

عصر نمایشگاه- وزارت علوم بلاروس برای اولین بار برای نمایش و فروش دستاوردهای دانشگاهی این کشور در نمایشگاه اینوتکس غرفه داشت.

حضور غرفه وزارت علوم بلاروس برای نمایش دستاوردهای دانشگاهی در نمایشگاه اینوتکس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از دانشجو ، نماینده کشور بلاروس در نمایشگاه اینوتکس 2016 درباره علت حضور در این نمایشگاه اظهار داشت: غرفه وزارت علوم بلاروس برای نمایش دستاوردهای دانشگاه های این کشور در این نمایشگاه حضور یافته وخوشبختانه توانسته ایم وسائل و محصولات مناسبی را ارائه کنیم.

    وی افزود: وسایل اندازه گیری سیگنال های ارتباطی و تاثیر آن بر محیط یکی از این محصولات است. دیگری برای براق کردن و تمیز کردن فلزات به کار می رود و مثل سمباده عمل می کند.

    این نماینده در ادامه تصریح کرد: یکی دیگر از محصولات ارائه شده، ابزاری است که برای پزشکی و عمل های جراحی قلب و برای سوختگی و آتل بندی انگشتان استفاده می شود.

    وی درباره محصولات راه سازی این غرفه گفت: آسفالت سازی از دیگر مواردی است که دانشجویان دانشگاه بلاروس به آن توجه داشتند و توانستند مواد جدیدی را ارائه کنند که در سرما و گرما آسفالت تغییری نکند و اگر ایران بخواهد از این محصول سفارش دهد، با توجه به آب و هوای ایران این محصول را سازگار می کند.

    نماینده وزارت علوم بلاروس گفت: یک ابزار برای ساختمان نیز ارائه شده که عایق گرما و ضد آتش سوزی و شبیه کاهل است که بسیار سبک می باشد و آلودگی برای محیط زیست ندارد.

    وی با اشاره به اینکه وزارت علوم بلاروس برای اولین بار است که به اینوتکس آمده است، افزود: امسال بار اول است که وزارت علوم بلاروس با توجه به دستاوردهای دانشجویان خود به این نمایشگاه می آید؛ البته یکی از دانشگاه های این کشور که خود تولید کننده قدرتمندی است، به صورت جداگانه غرفه دارد که آن هم دانشگاه بنتئو است.

    این نماینده در پایان خاطر نشان کرد: هدف ما از حضور در این نمایشگاه ارتباط بیشتر با موسسات عملی و علمی است و تاکنون توانسته ایم با دانشگاه هایی نظیر دانشگاه شهید بهشتی و موسساتی چون جامعه مخترعین ایران، اطلاعات تماسی رد و بدل کنیم تا در آینده بتوانیم با هم ارتباط و تعامل داشته باشیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت