نمایشگاه مجازی صنایع الکترونیک

عصر نمایشگاه- مجری سامانه دانش‌بنیان کالا از راه‌اندازی نمایشگاه مجازی محصولات صنایع الکترونیک با پشتیبانی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک (صحا) خبر داد.

نمایشگاه مجازی صنایع الکترونیک
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳:۰۰

    مجری سامانه دانش‌بنیان کالا از راه‌اندازی نمایشگاه مجازی محصولات صنایع الکترونیک با پشتیبانی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک (صحا) خبر داد.

    محسن مختاری، مجری سامانه دانش‌بنیان کالا با بیان اینکه این سامانه اولین شبکه بازاریابی B2B محصولات دانش بنیان و فناورانه در کشور است، گفت: هدف سامانه کمک به فروش محصولات دانش‌بنیان و فناورانه کشور از طریق شبکه‌سازی و رفع نیازهای صنعت و تبادل فناوری از طریق محصولات و خدمات شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور است.

    وی، معرفی رایگان کالا و خدمات را یکی از ویژگی‌های سامانه دانش‌بنیان کالا عنوان کرد و ادامه داد: سامانه دانش‌بنیان کالا برای فروشندگان کالا و خدمات این امکان را فراهم آورده است که محصولات خود را به دو صورت با برند و بدون برند در سامانه ثبت کنند و علاوه بر معرفی کالا، خدمات و برند خود از دیگر امکانات سامانه بهره‌مند شوند.

    مختاری قرار گرفتن در مرجع جستجو و شناسایی محصولات دانش‌محور کشور را یکی دیگر از مزیت‌های این سامانه عنوان کرد و ادامه داد: سامانه دانش‌بنیان کالا زمینه‌ای را فراهم کرده است که تولیدکنندگان با ثبت کالا و توانمندی‌های خود در لیست مرجع محصولات دانش محور قرار گیرند و با امکان ارائه این بانک اطلاعاتی به کاربران، کالا و خدمات با سهولت و سرعت بیشتری به متقاضیان ارائه شود. همچنین می‌توان با هزینه‌ای بسیار کم با نام خود، یک فروشگاه اختصاصی در سامانه ایجاد کرد و در کنار ایجاد فروشگاه از دیگر امکانات سامانه در زمینه تبلیغات و SEO مدیریت فروش و ... بهره‌مند شد.

    مجری سامانه دانش‌بنیان کالا خاطرنشان کرد: با توجه به زمینه فعالیت گروه دانش‌بنیان کالا در زمینه تبادل فناوری و مرجع جستجوی کالاهای دانش‌محور، تقاضاهای مختلف در زمینه‌های متفاوت به گروه دانش‌بنیان کالا ارجاع داده می‌شود. این نیازها پس از بررسی متناسب با کالاهای ثبت شده در سامانه به فروشندگان و تولیدکنندگان کالا و خدمات فناورانه ارسال خواهد شد تا محصول پیشنهادی خود را متناسب با نیاز ثبت‌شده معرفی کنند و با سهولت و سرعت بیشتری از تقاضاهای موجود مطلع شوند.

    به گفته وی، سامانه دانش‌بنیان کالا با عقد قرارداد با شرکت‌های فعال در زمینه SEO و صرف هزینه برای آن، این امکان را فراهم آورده است که اطلاعات ثبت شده فروشندگان در موتورهای جستجو بهینه‌سازی شود تا جایگاه خوبی در فضای مجازی کسب کنند.

    مختاری یکی از ویژگی‌های سامانه دانش‌بنیان کالا را معرفی محصول و خدمات در سایت‌های پر بازدید عنوان کرد و گفت: با استفاده از ابزار معرفی محصولات در سایت‌های درج آگهی، آگهی کالا و خدمات در سایت‌های درج آگهی پربازدید با رتبه الکسای بالا درج می‌شوند و دیگر نیاز به صرف انرژی، زمان و هزینه توسط نیروهای انسانی شرکت نخواهد بود. همچنین شرکت‌ها می‌توانند به جای صرف هزینه برای جستجو و خرید یک پنل ایمیل و بانک ایمیل مناسب، از خدمات ایمیل مارکتینگ دانش‌بنیان کالا استفاده کنند.

    وی تصریح کرد: از آن جا که سامانه دانش‌بنیان کالا در بازارهای عمده فروشی و B to B فعالیت می‌کند، می‌تواند متناسب با کالای هر شرکتی ملاقات‌های کاری رو در رو با شرکای تجاری بالقوه تنظیم کند و با برگزاری جلسه‌های سه جانبه (تولیدکننده، خریدار، دانش‌بنیان کالا) زمینه فروش محصول را در بازارهای عمده فراهم کند.

    مختاری خاطرنشان کرد: هدف این سامانه کاهش هزینه‌های تبلیغات و بازاریابی و توسعه بازار فروش محصولات برای خریداران، جستجوی آسان و سریع در مجموعه محصولات سامانه، ثبت درخواست خرید و پیگیری خرید توسط کارشناسان سامانه، امکان گفت‌وگو با تولیدکننده کالا و خدمات، امکان مقایسه محصولات و خرید محصول با کیفیت بالاتر با استفاده از گزینه ارزیابی کالا، قیمت مناسب محصولات به دلیل عرضه مستقیم کالا از تولیدکننده به مصرف‌کننده، جستجوی آسان و سریع محصولات، تسهیل در خرید کالا و پیشنهاد کالای مناسب، دسترسی آنلاین و 24 ساعته به بانک اطلاعاتی محصولات دانش‌محور برای فناوران، ثبت و معرفی رایگان طرح‌های فناورانه در سامانه به شمار می‌رود.

    بر اساس اعلام روابط عمومی صحا، مجری سامانه دانش‌بنیان کالا با بیان اینکه شرکت‌هایی که تاکنون از صندوق حمایت از صنایع الکترونیک موفق به دریافت تسهیلات شده‌اند می‌توانند از خدمات این سامانه به طور کاملا رایگان بهره‌مند شوند، گفت: نمایشگاه مجازی محصولات صنایع الکترونیک با پشتیبانی صحا برای نخستین بار در کشور راه‌اندازی می‌شود و شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه می‌توانند از خدمات سامانه دانش‌بنیان کالا بهره‌مند شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت