شیراز نمایشگاهی از نوآوری‌ها در صنعت خودرو

نوآوری‌های صنعت خودرو در نمایشگاه شیراز در معرض دید مردم

عصر نمایشگاه- نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: خودروسازان می‌توانند با حضور در نمایشگاه خودرو شیراز نوآوری‌ها و تکنولوژی هایی که در تولیدات خود استفاده کرده‌اند را در معرض دید عموم قرار دهند تا مردم بهتر و راحت‌تر اقدام به خرید کنند.

شیراز نمایشگاهی از نوآوری‌ها در صنعت خودرو
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از عصر خودرو، علی اکبری در رابطه با برگزاری نمایشگاه خودرو شیراز بابیان اینکه نمایشگاه خودرو در شیراز را می‌توان از دو زاویه موردبررسی قرارداد،  گفت: با توجه به اینکه نیرو متخصص و ظرفیت‌هایی که در استان فارس به‌خصوص شیراز وجود دارد این شهر مرکز ثقل جنوب کشور محسوب می‌شود و به‌طور یقین برگزاری نمایشگاه در این شهر می‌تواند در رشد و توسعه اقتصادی این شهر و شهرهای اطراف تأثیرگذار باشد.
    نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: از منظر دیگر اینکه استان فارس با داشتن زیربنای مناسب اقتصادی و سرمایه‌گذاری ظرفیت‌های فراوانی برای حضور خودروسازان دارد و خودروسازان با درک صحیح این موضوع به‌خوبی می‌توانند در این نمایشگاه با ارائه  سبد محصولات خود از این مزیت بهره‌مند و پاسخگوی سلایق مختلف مردم باشند.
    وی تصریح کرد: هیچ‌چیز جای مشاهده را نمی‌دهد و به‌طور یقین زمانی که خودروسازان محصولات متنوع خود را در این نمایشگاه در معرض دید مردم و دوست داران خودرو قرار می‌دهند، مردم و کسانی که متقاضی خرید خودرو هستند توانمندی و  محصولات تولیدی خودروسازان را ببینند به‌راحتی می‌توانند خودرو موردنظر خود را خریداری کنند .
    عضو کمیسیون کشاورزی مجلس ادامه داد: برگزاری نمایشگاه خودرو در شیراز و سایر شهرها می‌تواند نوآوری‌ها و تکنولوژی های روزی که از سوی خودروسازان در تولیدات خود استفاده کرده‌اند را در معرض دید عموم قرار دهند تا مردم و خریداران بهتر و با اطمینان خاطر اقدام به خرید کنند.
    نماینده مردم شیراز در مجلس تصریح کرد: به‌طور یقین حضور خودروسازان در این‌گونه نمایشگاه‌ها می‌تواند بر میزان فروش آنان تأثیر بسزایی داشته باشد.
    اکبری اظهار کرد: حمایت از مصرف‌کننده مهم است و ما همواره در کنار رعایت حقوق مصرف‌کننده نگاه ویژه‌ای به حمایت از صنعت خودرو در کشور داریم و خودروسازان نیز باید با افزایش تیراژ و ارتقای کیفیت در ایجاد تعدیل بازار تلاش و حضور خود را در بازار تثبیت کنند و ما در مجلس قطعاً حمایت لازم را در این زمینه‌داریم. علاوه بر این خودروسازان باید از این بازار که هم ازلحاظ اشتغال و هم ازلحاظ ایجاد درآمد در اقتصاد ملی مؤثر است بهره‌برداری بیشتری کنند.
    وی با اشاره به اینکه نمایشگاه خودرو چندین سال است که در شهر شیراز برگزار می‌شود و یکی از نمایشگاه‌های ثابت استان فارس شده  و از استقبال خوبی هم برخوردار است، گفت: در طول سال‌های گذشته برخی از خودروسازان در این نمایشگاه  شرکت نداشتند ما انتظار داریم تمامی  خودروسازان  در این نمایشگاه حضورداشته باشند  به‌خصوص خودروسازانی که تازه‌وارد این عرصه شده‌اند و دارند سهم قابل‌توجهی از بازار خودرو را به خود اختصاص می‌دهند . امیدوارم چنین نمایشگاهی با حضور مستمر و مؤثر خودروسازان بزرگ داخلی در سراسر کشور گسترش یابد.
    اکبری تصریح کرد: مدیران استانی باید از خودروسازانی که هرساله در نمایشگاه‌های استانی حضور دارند و برای این نمایشگاه‌ها ارزش قائل‌اند تقدیر و تشکر کنند و در سطح ملی نیز در مجلس همواره تلاش شده تا با وضع قوانین خاص و حمایت‌های تسهیلاتی و تعرفه‌ای از این صنعت مهم حمایت شود.
    نماینده مردم شیراز در مجلس همچنین حمایت از تولید ملی به‌ویژه صنعت خودروسازی کشور را یک وظیفه مهم برای تمامی نهادهای اجرایی و قانون‌گذاری دانست.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت