کنفرانس بین المللی رباتیک و مکاترونیک تهران (ایکرام)

عصر نمایشگاه- کنفرانس بین المللی رباتیک و مکاترونیک تهران (ایکرام) در تاریخ ۳ الی ۵ آبان ماه در دانشگاه امیر کبیر (پلی تکنیک) برگزار می شود.

کنفرانس بین المللی رباتیک و مکاترونیک تهران (ایکرام)
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه», نفرانس بین المللی رباتیک و مکاترونیک تهران (ایکرام) یکی از مهمترین رویدادهای علمی آموزشی حوزه رباتیک و مکاترونیک در سطح بین المللی است. کنفرانس رباتیک و مکاترونیک تهران توسط انجمن رباتیک ایران با همکاری دیگر انجمن های علمی من جمله انجمن مکاترونیک ایران در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد. هدف از برگزاری این کنفرانس ایجاد فضایی علمی با حضور انجمن های مرتبط جهت تبادل نظر میان محققین و صاحبان صنایع مربوطه و ایجاد ارتباط مستقیم میان آنها می باشد. با توجه به رشد روز افزون تکنولوژی در جوامع بین الملل، نیاز به پیشرفت در حوزه رباتیک و مکاترونیک جهت همگام شدن با کشورهای در حال رشد امری ضروری است. از آنجا که ایران از جمله کشورهای در حال توسعه در حوزه رباتیک و مکاترونیک می باشد، این رویداد نقطه عطفی برای مهندسین و متخصصین از سازمان های آکادمیک و صنعتی جهت تکامل یک رویکرد جمعی در راستای دستیابی به نیازهای امروزی و آینده صنعت رباتیک محسوب می شود. در این کنفرانس علاوه بر ارائه مقالات علمی، آخرین دستاورد های حوزه رباتیک و مکاترونیک طی نمایشگاه جانبی ارائه خواهد شد. همچنین نشستهایی در جهت استفاده از ظرفیتها و پتانسیل شرکت های خصوصی جهت توسعه صنعت رباتیک مورد بحث و ارزیابی قرار خواهد گرفت.

    مایشگاه خلاقیت رباتیک و مکاترونیک:


    اهداف نمایشگاه:

    انجمن رباتیک ایران در راستای ترغیب و تشویق پژوهشگران اعم از دانشجویان و صنعتگران، همچنین کمک به گسترش زمینه‌های کاربردی سیستم‌های رباتیک و مکاترونیک در سازمان‌ها و مراکز صنعتی و خدماتی اقدام به برگزاری نمایشگاه خلاقیت به موازات چهارمین کنفرانس بین‌المللی رباتیک و مکاترونیک می‌نماید.

    موضوع نمایشگاه:

    ارائه طرح‌ها و ایده‌های کاربردی سیستم‌های رباتیک و مکاترونیک مستخرج از پروژه یا پایان‌نامه تحصیلی در مقاطع مختلف، همچنین حاصل فعالیت گروهی تیم‌ها در مسابقات مختلف داخلی و خارجی

    ارائه نمونه آزمایشگاهی، نیمه صنعتی و صنعتی نوآورانه


    نتیجه شرکت در نمایشگاه:

    اعطای معافیت و کسر از خدمت برای نفرات تیم اول

    اهدای لوح و جوایز ارزنده به طرح‌های ممتاز رتبه اول تا سوم

    اعطای فضای مناسب رایگان به طرح‌‌های برگزیده برای ارائه دستاوردها در نمایشگاه خلاقیت همزمان با برگزاری نمایشگاه صنعتی و کنفرانس بین‌المللی رباتیک و مکاترونیک

    حمایت برای صنعتی شدن طرح‌ها با ایجاد ارتباط با صنایع ذیربط تحت نظارت انجمن رباتیک ایران

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت