انواع غرفه نمایشگاهی را بشناسید

عصر نمایشگاه- مواد تشکیل دهنده این غرفه ها شامل چوب (MDf یا نئوپان ) ، سرامیک یا پارکت (برای کف سازی ) ، پروفیل های آهنی ، یونولیت (برای ساخت سر غرفه ها و نام های تجاری ) و شیشه می باشد. چوبها در کارگاه نجاری بر اساس طرح برش داده می شوند و پس از حمل به محل نمایشگاه در اطراف پایه های چوبی و یا پروفیل های آهنی قرار گرفته و فضا سازی می شوند.

انواع غرفه نمایشگاهی را بشناسید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه به نقل از کبا مهر، پس از آن بخشی از رنگ آمیزی باقی مانده چوبها برای پوشش اتصالات و برش و جا انداختن شیشه ها انجام شده و در نهایت کف سازی غرفه صورت می پذیرد. شایان گفت است که تجهیزات مورد استفاده در غرفه ها نظیر مبلمان جهت استفاده در قسمت VIP آبسرد کن ، LCD و ... به صورت آپشنال و جدا از قیمت غرفه لحاظ می گردند.

    به طور معمول یک غرفه ساخته شده از قسمت های VIP ( محل نشستن میمانان خاص) ، CIP ( محل مراجعات عمومی ) ، آبدار خانه یا انبار ( محل نگهداری تجهیزات پذیرایی یا هدیه های تبلیغاتی ) و میزهای کانتر پذیرایی کنندگان تشکیل می شود.


    غرفه های اسپیس فریم (space frame or stand fitting ) :

    این غرفه ها در دو نوع درونی (Indoor ) و بیرونی ( Outdoor ) وجود دارند .

    این غرفه ها به طور معمول از فلزاتی با آلیاژهای متفاوت تهیه می شود و از یک الگوی کلی ساخت پیروی می کند. ستون های فلزی و فضاهای بین آنها که با قابهای چاپی و یا بنر ها پر می شوند از مشخصه های اصلی این نوع ساخت غرفه است.

    استفاده از pop up و سازه های تبلیغاتی space frame و انواع استند ها برای غرفه آرایی و معرفی محصولات در داخل این غرفه ها بسیار رایج است و بخش زیادی از هزینه های این نوع ساخت غرفه را تشکیل می دهند.


    غرفه های مدولار خاص

    غرفه هایی با سازه های پروفیل آلومینیوم با مقاطع خاص که ساختاری ایستا و منظم دارد. با قابلیتهای بالا برای فضاسازی در ابعاد مختلف غرفه و امکان استفاده از پرکننده های مختلف اعم از پنلهای چاپ شده ، انواع پلکسی گلاس ، لایت باکس و غیره را دارا میباشد.

    سرعت نصب و اجرای بالا ، امکان نورپردازی و با طرحهای انعطاف پذیر از دیگر مزایای این نوع غرفه ها میباشد.

    همچنین این نوع غرفه سازی از تعرفه پایین تری نسبت به غرفه سازی خاص برخوردار است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرنمایشگاه( http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت