سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و منابع استانداری یزد:

گلایه معاون استاندار از روند کند ارائه زیرساخت ها به نمایشگاه یزد

عصر نمایشگاه- سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و منابع استانداری یزد گفت: رفع موانع و مشکلات این نمایشگاه اولویت اصلی و اجرایی معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد است.

گلایه معاون استاندار از روند کند ارائه زیرساخت ها به نمایشگاه یزد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه», «علی زینی‌وند» در حاشیه بازدید از روند اجرای طرح نمایشگاه‌های بین المللی یزد در جلسه هماهنگی حل مسائل و مشکلات این نمایشگاه در استان با اشاه به این‌که وجود نمایشگاه‌ها می‌توانند در رونق اقتصاد موثر باشد، اظهار کرد: هرجا که تولید کننده‌های ما به نمایشگاهی ورود می‌کنند بعد از آن شاهد حجم عظیمی از بازاریابی و فروش محصولاتشان هستند.

    وی با بیان این‌که روند خدمت رسانی به پیشرفت این نمایشگاه به کندی پیش می‌رود، افزود: از این پس کمیته‌ای را متشکل از نماینده چند دستگاه مختلف تعیین می‌کنیم تا روند ارائه خدمات زیرساختی به نمایشگاه تسریع شود همچنین دوره‌ای ضمن بازدید و نظارت، روند اجرایی طرح را به ما اعلام کنند.

    سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و منابع استانداری یزد گفت: هرجا مدیر در هر بخشی با جدیت کار کرده است، کار خوب پیش رفته و متاسفانه هر کجا مدیری وظیفه خودش را به خوبی انجام نداده، آن کار بر زمین مانده و ما حق نداریم کسی که کننده کار نیست را موظف به انجام آن کار کنیم.

    وی با انتقاد از روند ساخت راه دسترسی به نمایشگاه اظهار داشت: با اینکه سالن ها، ساختمان اداری، پارکینگ ها و... برای برگزاری نمایشگاه آماده است اما راه مناسب در دسترس نیست واین همکاری مدیران بخش راه و شهرسازی را می طلبد.

    در ادامه بوستانی مدیر عامل نمایشگاه یزد گفت: ما طرح بزرگ را در نمایشگاه یزد دنبال می کنیم که شامل هتل، سالن های نمایشگاهی، سالن کنفرانس برج VIP، مجموعه تجارت جهانی و... می شود اما برای تحقق این طرح نیاز به زیرساخت هایی است که تا امروز برای تامین آنها با مشکل مواجه بودیم.

    وی آب، برق، راه و دیگر زیرساخت ها را نیاز توسعه دانست و اظهار داشت: تاکنون برای تامین زیرساخت های اولیه توسعه در نمایشگاه یزد با مشکل مواجه بودیم که در جلسه امروز معاون استاندار پیرو دستور سریح استاندارد با تشکیل کار گروه ویژه ای قول تسریع در امور را داد ما مطمئن هستین این امر تحقق پیدا می کند ومشکلات نمایشگاه برطرف می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت