نمایشگاه قرآن و عترت کرمان آغاز به کار کرد

عصر نمایشگاه- دوازدهمین نمایشگاه قرآن کریم و عترت (ع) صبح امروز در حسینیه ثارالله کرمان افتتاح شد.

نمایشگاه قرآن و عترت کرمان آغاز به کار کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه»به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، و بنابر اعلام روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان؛ دوازدهمین نمایشگاه قرآن کریم و عترت (ع) صبح امروز با حضور امام جمعه کرمان در حسینیه ثارالله شهر کرمان افتتاح شد.

    در این مراسم محمدرضا علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به این که رویدادهای فرهنگی باید منجر به ترویج فرهنگ اسلامی و سبک زندگی اسلامی شوند، هدف اصلی برگزاری برنامه‌های قرآنی را ترویج فرهنگ و معارف قرآنی در جامعه اسلامی دانست و گفت: امسال علاوه بر نمایشگاه قرآن، دومین هفته قرآن و عترت را نیز به صورت همزمان برگزار می کنیم.

    وی با اشاره به این که نمایشگاه قرآن امسال از کیفیت ویژه‌ای برخودار است، افزود: این نمایشگاه محل تعامل مردم، مؤسسات فرهنگی و قرآنی و فعالان عرصه قرآن است.

    مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه این نمایشگاه به وسیله اتحادیه مؤسسات قرآنی شکل گرفته است، اظهار امیدواری کرد که بتوانیم با مشارکت همه مؤسسات، نمایشگاه‌های فرهنگی دیگری در استان برگزار کنیم.

    وی به هفته قرآن و عترت اشاره کرد و افزود: در این هفته ١٦ جشنواره و سوگواره و ٣٥ عنوان برنامه در سراسر استان با محوریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اجرای ادارت، نهادها و به وسیله مؤسسات مختلف برگزار می‌شود.

    حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان نیز در این مراسم با اشاره به این که خداوند از همه ظرفیت روحی و روانی انسان در آیات متعدد قرآن استفاده کرده است، افزود: بیش از دو هزار پیام حقوقی در قرآن کریم وجود دارد که همه برای راهنمایی، هدایت و نجات انسان‌ها است.

    وی با بیان اینکه عترت، مفسر و مکمل دستورات الهی است، افزود: قرآن و عترت در کنار یکدیگر قرار دارند.

    امام جمعه کرمان با بیان اینکه کاری که در نمایشگاه‌هایی از قبیل این نمایشگاه انجام می‌شود، استفاده از خلاقیت‌ها، ابزار جدید در حوزه قرآنی، نگاه به‌روز چهره‌های قرآنی و فرهیختگان این حوزه است، افزود: نمایشگاه‌های قرآنی تلاش دارند تا پیام‌های قرآنی را به مردم منتقل کنند و این مهمترین دستاورد این قبیل نمایشگاه‌هاست.

    دوازدهمین نمایشگاه قرآن کریم و عترت (ع) استان کرمان از امروز تا 16 بهمن در حسینیه ثارالله استان کرمان صبح ها از ساعت 8 تا 12 و عصرها از ساعت 16 تا 22 برای بازدید علاقمندان دایر است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت