به مناسبت روز نیروی هوایی؛

نمایشگاه فرهنگی مدافعان آسمان ولایت برپا شد

عصر نمایشگاه- اولین نمایشگاه آثر آثار هنری و صنایع دستی خانواده کارکنان پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان با عنوان ' نمایشگاه فرهنگی مدافعان آسمان ولایت ' برپا شد.

نمایشگاه فرهنگی مدافعان آسمان ولایت برپا شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا ،رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه هشتم شکاری شهید بابایی اصفهان روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: این نمایشگاه در سه بخش ویژه کارکنان نیروی هوایی و خانواده های آنها برگزار شده است.
    حجت الاسلام و المسلمین ' ابوذر ملک محمدی ' افزود: بخش اول نمایشگاه، متشکل از 75 تابلو در خصوص سبک زندگی ایرانی اسلامی است که با بهره گیری از سخنان رهبر معظم انقلاب در قالب یک سید نمایشگاه تهیه شده است.
    وی اضافه کرد: افراد در بدو ورود با این تابلوها مواجه می شوند و پس از مطالعه این سیر، در آزمون پایانی شرکت و به نفرات برتر جوایزی اهدا می شود.
    رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه هشتم شکاری شهید بابایی اصفهان اضافه کرد: در بخش دوم این نمایشگاه که قسمت اعظم آن است، آثار هنری و صنایع دستی خانواده کارکنان پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان در معرض دید عموم قرار گرفته است.
    وی اظهار کرد: این آثار در رشته های میناکاری، قلمزنی، نقاشی، لباس دوزی، ملیله دوزی، رنگ و روغن برجسته، گلدوزی، آینه کاری و دهها هنر دستی دیگر است.
    حجت الاسلام ملک محمدی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، گفت: نمایش ظرفیت های مشاغل خانگی و هنری کارکنان پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان یکی از اهداف این نمایشگاه بود.
    وی ادامه داد:در بخش سوم این نمایشگاه جلسات آموزشی مهارت های سبک زندگی اسلامی در قالب کارگاهی با حضور کارشناسان خانواده برگزار می شود.
    رییس عقیدتی سیاسی پایگاه هشتم شکاری شهید بابایی اصفهان افزود: همچنین در این بخش بروشور و اقلام آموزشی مناسب در اختیار خانواده کارکنان پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان قرار می گیرد.
    نمایشگاه فرهنگی خانواده کارکنان پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان به مناسبت گرامیداشت دهه فجر و روز نیروی هوایی در این پایگاه برگزار شده است.
    پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان ( هشتم شکاری ) از مراکز کم نظیر تعمیر ، نگاهداری و اور هال جنگنده شکاری اف - 14 (tomcat) در کشور است.
    این پایگاه در جریان هشت سال دفاع مقدس 36 شهید خلبان را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.
    در 19 بهمن سال 1357، نظامیان فداکار و متعهد نیروی هوایی با اعلام جدایی از نظام شاهنشاهی پهلوی به ملت پیوستند و با حضور در محضر امام خمینی رهبر انقلاب اسلامی، سندی از حماسه و ایمان را به ثبت رساندند. این روز به عنوان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و ارتش در تقویم رسمی کشور به عنوان روی نیروی هوایی نامگذاری شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت