تصمیمی درباره برگزاری نمایشگاه بهاره در استان مرکزی گرفته نشده است

عصر نمایشگاه- مدیرکل دفتر هماهنگی و امور اقتصادی و بین الملل استانداری مرکزی گفت: هنوز تصمیمی درباره برگزاری نمایشگاه بهاره در استان مرکزی گرفته نشده است گفت: تیم‌های نظارت بر بازار در استان مرکزی فعال شدند.

تصمیمی درباره برگزاری نمایشگاه بهاره در استان مرکزی گرفته نشده است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از تسنیم، محمود نعمتی در جمع خبرنگاران با اشاره به تنظیم بازار استان مرکزی اظهار داشت: یکی از دستورکارهای امروز توزیع تخم‌مرغ در سطح استان بود که قرار شد جهادکشاورزی روزانه 35 تن تخم مرغ را به ترتیب لیست مرغداری ها تحویل سازمان صنعت و معدن بدهد و از طریق اتحادیه تولید کننده ها این تخم مرغ مسان فروشگاه های ویژه ای که سازمان صنعت و معدن اعلام‌می کند به قیمت مصوب دولت توزیع شود.

    وی افزود: در راستای میوه شب عید هم همانگونه که قبلا گفته شده یک هزار تن پرتغال و 500 تن سیب خریداری شده که تفریبا 700 تن از پرتغال و 350 تن هم سیب به استان حمل شده که در انبارها نگهداری می شود تا زمانی که اعلام‌می شود بین مردم  توزیع شود اما قیمت هنوز مشخص نشده است.

    مدیرکل دفتر هماهنگی و امور اقتصادی و بین الملل استانداری مرکزی تصریح کرد: در راستای نمایشگاه بهاره هنوز تصمیم‌گیری قطعی نشده که آیا نمایشگاه برگزار شود یا خیر اما آنچه که مشخص است یا نمایشگاه بهاره برگزار می شود و یا به شکل فروش فوق العاده توسط فروشگاه ها برگزار می شود.

    نعمتی بیان کرد: اما در سطح شهرستان ها کارگروه ها تصمیم می‌گیرند که این نمایشگاه بهاره را برگزار کنند یا نکنند.

    وی ادامه داد: در حدود537تن برنج وارداتی در استان وجود دارد که با قیمت حدود 5600 تومان مصرف کننده است که قرار شد جهاد فروشگاه های زنجیره ای و افراد متقاصی را به شرکت بازرگانی دولتی معرفی کند و حواله را صادر کرده و این برنج در استان توزیع شود.

    مدیرکل دفتر هماهنگی و امور اقتصادی و بین الملل استانداری مرکزی عنوان کرد: در مورد کره حیوانی و روغن نباتی هم باید بگوییم وجود دارد و باید ببینیم که چه زمانی قیمت اعلام‌می شود تا افراد متقاصی اعلام شوند و توزیع انجام شود.

    نعمتی خاطرنشان کرد: گروه نطارتی و بازرسی سازمان صنعت و معدن و همچنین اتاق اصناف و تعزیرات کاملا آماده هستند و گروه‌هایی به منظور بازدید ونظارت تشکیل می دهند و کنترل نظارت دقیق را بر روی عرضه محصولات اساسی قرار می‌دهند و در صورت مشاهده تخلف مردم با شماره 124 تماس حاصل کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت