رئیس ستاد برگزاری فاینکس ۲۰۱۸ تشریح کرد:

اهداف برگزاری یازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

عصر نمایشگاه- رییس ستاد برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس بانک بیمه اعلام کرد : استقبال خوب فعالان بازار سرمایه، بازار پول و صنعت بیمه نشان می دهد این دوره از نمایشگاه کیفیت بهتری نسبت به دوره های قبل دارد.

اهداف برگزاری یازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایبِنا، یاسر فلاح اعلام کرد: این دوره فاینکس از تاریخ 26 تا 29 فروردین سال آینده برگزار می شود و شرکت سهامی نمایشگاه ها 17 هزار مترمربع فضای مفید در اختیار این نمایشگاه قرار داده که تا کنون 15 هزار مترمربع به متقاضیان حضور در نمایشگاه اختصاص داده شده است.

    وی در ادامه افزود: در این رویداد تا کنون 359 شرکت حضور دارند که تا این لحظه شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها با حضور 50 شرکت بیشترین میزان مشارکت در فاینکس 2018 را به خود اختصاص داده اند.

    فرصت ثبت نام

    مدیر عامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس با بیان اینکه عملاً تا پایان اسفند ماه، علاقه مندان می توانند از این فرصت برای ثبت نام در بزرگترین رویداد مالی خاورمیانه استفاده کنند، درباره امتیازات این دوره از نمایشگاه با فاینکس 2017 گفت: این دوره از نمایشگاه با هدف برقراری شبکه ارتباطات موثرتر در سطح B to B بین بخش های مختلف صنعت مالی برگزار می شود و در این راستا برنامه هایی برای نخستین بار در نمایشگاه اجرا می شود.

    رئیس ستاد برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس بانک بیمه، دراینباره توضیح داد: در این دوره از نمایشگاه تلاش شده، بخش های سه گانه مالی (بورس، بانک و بیمه) بتوانند فرآیندهای مشترک بین خود را تسهیل کنند و در این راستا اتاق های گفتگو برای مذاکره فی مابین طراحی شده است.

    رویکرد جدید

    وی در ادامه افزود: در جهت هم افزایی ارتباطات صنعت پولی – مالی کشور، دوره یازدهم نمایشگاه رویکرد جدیدی را جهت ارتقای تعاملات درون صنعتی (پولی، مالی و بیمه ای) در پیش گرفته است تا بتواند تسهیل گر این فضا های تجاری باشد.

    این مقام مسوول به برگزاری عصرانه کاری در روز دوم فاینکس 2018 اشاره کرد و گفت: این گردهمایی با حضور مقامات دولتی و میهمانان بین المللی برای مدیران ارشد مشارکت کننده در نمایشگاه برگزار می شود که لازم است جهت حضور در آن از پیش ثبت نام و رزرو انجام شود.

    راه اندازی اپلیکیشن تعاملی

    به گفته فلاح، در این دوره از نمایشگاه رویکرد شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس به مسأله مهم فرهنگ و هنر شکل تازه ای به خود گرفته است. در این دوره از نمایشگاه بورس، بانک و بیمه موضوعات چالشی و عمومی صنعت پولی- مالی در قالب استندآپ کمدی توسط کمدین ها معروف تلویزیون اجرا می شود بدین ترتیب برای بازدیدکنندگان از نمایشگاه نیز ساعت مفرحی در نظر گرفته شده است.

    مدیر عامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس در ادامه به راه اندازی اپلیکیشن تعاملی نمایشگاه اشاره کرد و گفت: اپلیکیشن نمایشگاه جهت تسهیل در دسترسی بازدید کنندگان به امکانات و وقایع نمایشگاه و افزایش کیفیت و اثربخشی بازدید از نمایشگاه ساخته شده است. مهمترین هدف این اپلیکیشن امکان دستیابی بازدیدکنندگان به افراد و مشارکت کنندگانِ هدف شان است.

    توسعه فرهنگ سهامداری

    اما در راستای برنامه های توسعه فرهنگ سهامداری، دو رویداد بزرگ در دو مقطع نوجوانی و جوانی برگزار می شود. فلاح در این رابطه به برگزاری سومین دوره از رویداد فین استارزها اشاره کرد و گفت: فین استارز بزرگترین رویداد استارتاپهای مالی ایران، منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا است که امسال به عاملیت فرابورس ایران و مشارکت مرکز مالی ایران، برگزار می شود.

    وی درباره این رویداد توضیح داد: در این رویداد صاحبان استارتاپ ها، شتابدهنده ها، فرشتگان سرمایه گذار، صندوق های سرمایه گذاری جسورانه و فعالان اکوسیستم استارتاپی کشور فرصت خواهند داشت تا در فضایی تعاملی به شبکه سازی، معرفی و فرصت آفرینی بپردازند.

    این مقام مسوول در ادامه به برنامه ریزی ستاد برگزاری نمایشگاه برای سنین نوجوانی اشاره کرد و گفت: برای نخستین بار در راستای فرهنگ سازی در فاینکس 2018 رویدادی تحت عنوان بومی نو- فین تک با هدف فرهنگ سازی بازار سرمایه ویژه دانش آموزان پایه اول متوسطه در قالب مسابقات کسب وکار دانش آموزی همزمان با فاینکس 2018 برگزار می شود.

    وی در این باره توضیح داد: بومی نو- فین تک، یک رویداد استارتاپی دانش آموزی است که در این رویداد دو روزه، از فعالیت ها و برنامه های 30 گروه دانش آموزی در صنعت مالی رونمایی و داوری می شود و به دانش آموزان برگزیده در این رقابت هدایایی اهدا می شود.

    برگزاری نشست های دانشگاهی

    فلاح با اشاره به برگزاری برنامه های دانشجویی در این دوره از نمایشگاه گفت: در این دوره میزهای دانشگاهی برای اعلام کارهای پژوهشی و معرفی عنوان پایان نامه های صنعت مالی تدارک دیده شده است در همین راستا دانشگاه صنعتی شریف، تهران، الزهرا و شهید بهشتی برای برگزاری کارگاه های آموزشی در صنعت پولی – مالی اعلام آمادگی کردند.

    رئیس ستاد برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس بانک بیمه، با تأکید بر اینکه این دوره از نمایشگاه همچنان بر مدار رسانه ای بودن، حرکت می کند، گفت: ستاد خبری جامعی برای این دوره از نمایشگاه با حضور رسانه های بورسی و مشارکت رسانه های بانکی و بیمه ای آماده شده و شبکه خبری «ایبِنا» و پایگاه خبری بازار سرمایه «سنا» حامیان ویژه رسانه ای فاینکس 2018 هستند اما در صورت اعلام آمادگی سایر رسانه ها از حضور آنان در نمایشگاه استقبال می شود.

    این مقام مسوول به فاینکس تی وی به عنوان رسانه تخصصی این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: از دوره دهم نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه در سال 96، این رویداد صاحب یک رسانه اختصاصی شد. فاینکس تی وی با استقرار استیج خود در محل نمایشگاه به تولید برنامه های تصویری از این رویداد می پردازد که علاوه بر پخش زنده در محل نمایشگاه، بصورت آنلاین نیز از طریق شبکه های اجتماعی نمایشگاه قابل دسترس بوده و هر شب نیز گزیده هایی از آن از طریق سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می شود.

    لازم به ذکر است، فاینکس 2018 از تاریخ 27 تا 30 فروردین 97 برگزار می شود. 

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت