مروری بر حضور سازمان فرهنگی هنری در ۶ نمایشگاه

عصر نمایشگاه- سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در سالی که گذشت حضور موفقی در ۶ نمایشگاه ملی و بین‌المللی داشت.

مروری بر حضور سازمان فرهنگی هنری در ۶ نمایشگاه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال، نمایشگاه حمل و نقل عمومی و خدمات شهری و نمایشگاه و جشنواره خانه‌های فرهنگ، مراکز مشارکتی و کانون‌ها، 7 نمایشگاهی بودند که سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در سالی که گذشت، در آن حضور داشت. این سازمان برای برپایی غرفه‌های «خانواده و رسانه‌های دیجیتال» در یازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال توانست غرفه برتر در حوزه «خانواده و سبک زندگی» را از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کند.

    «فرهنگ‌سرای کتاب» در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران - اردیبهشت ماه
    هشتمین فرهنگ‌سرای کتاب، همزمان با سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 13 تا 23 اردیبهشت در شهرآفتاب برگزار شد. کافه کتاب، نذر کتاب، کتاب‌های صوتی، مشاوره، صحافی و پارک کتاب کودک بخشی غرفه‌های این فرهنگ‌سرا را تشکیل می‌دادند.

    «فرهنگ‌سرای بندگی» در بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن - خردادماه
    همزمان با گشایش بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در مصلای امام خمینی(ره) تهران، فرهنگ‌سرای بندگی با برپایی 28 غرفه و اجرای برنامه‌های صحنه‌ای تا روز 22 خرداد پذیرای روزه داران بود.

    «فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی» در بیست‌ و سومین نمایشگاه مطبوعات - آبان ماه
    برای دومین سال متوالی، «فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی» درنمایشگاه مطبوعات حضور یافت. اجرای پویش صداقت رسانه‎ای، داده نمای اخلاق رسانه ای از دیدگاه رهبرمعظم انقلاب، ثبت دو کانون فقه رسانه و خبرنگاران سادات، و نشست‌های عصرانه سواد رسانه‌ای از جمله فعالیت‌های این فرهنگ‌سرا در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات بود.

    «خانواده و رسانه‌های دیجیتال» در یازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال - آبان ماه
    سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با برپایی 10 غرفه با موضوع «خانواده و رسانه‌های دیجیتال» در یازدهمین نمایشگاه رسانه‌های حضور یافت. غرفه‌های این سازمان در اختتامیه این دوره از نمایشگاه عنوان برترین غرفه در حوزه «خانواده و سبک زندگی» را از سوی سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از آن خود کردند.

    «فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات» در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری - دی‌ماه
    فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات همزمان با برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری به ارائه فناوری‌های بومی‌سازی شده توسط مدیریت‌های آموزش، کتابخانه‌ها، فاوا و کانون‌های سازمان فرهنگی هنری با محوریت «شهر هوشمند، شهروند الکترونیک، رسانه‌های دیجیتال شهری» از سوم تا ششم دی ماه در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

    نمایشگاه و جشنواره «خانه‌های فرهنگ، مراکز مشارکتی و کانون‌ها» در باغ موزه قصر - بهمن‌ماه
    «جشنواره خانه‌های فرهنگ، مراکز مشارکتی و کانون‌ها» به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با عنوان «ایران ما انقلاب ما» و با شعار «من انقلابی‌ام»؛ 12 تا 16 بهمن‌ در باغ موزه قصر برگزار شد.
    در این جشنواره تمام خانه‌های فرهنگ در سه بخش غرفه‌ای، برنامه‌های کارگاهی و متمرکز و برنامه‌های صحنه‌ای خدمات فرهنگی خود را به منظور آشنایی شهروندان با فعالیت‌های خانه‌های فرهنگ و همچنین آشنایی متولیان و مسئولان فرهنگی با نیازهای فرهنگی هنری شهروندان به نمایش گذاشتند. این جشنواره با مشارکت و فعالیت 68 خانه فرهنگ، 340 کانون و 145 مرکز مشارکتی اجرا شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت