مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خبر داد

افتتاح نمایشگاه معرفی مشاغل در قزوین

عصر نمایشگاه- مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از افتتاح نمایشگاه معرفی مشاغل با حضور دکتر محمدعلی نجفی مشاور امور اقتصادی رئیس جمهوری در ۱۳ اردیبهشت ماه خبر داد.

افتتاح نمایشگاه معرفی مشاغل در قزوین
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، سالار قاسمی افزود: این نمایشگاه به مناسبت فرا رسیدن هفته معرفی مشاغل و به مدت سه روز در محل نمایشگاه های دایمی قزوین برگزار و 102 غرفه در آن تشکیل خواهد شد.

    وی اضافه کرد: در این نمایشگاه، هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش استان با برپایی غرفه هایی نسبت به معرفی رشته های تحصیلی فنی و آثار دانش آموزان خود در این حوزه اقدام می کنند.

    قاسمی، برپایی جشنواره ایستگاه علوم با معرفی رشته های نظری را از برنامه های جانبی این نمایشگاه عنوان و خاطرنشان کرد: دانش آموزان همچنین در این نمایشگاه با انجام آزمایش های مختلف در زمینه رشته های فنی و نظری به معرفی آثار خود می پردازند.

    به گفته این مسئول، در نمایشگاه معرفی مشاغل قزوین 50 غرفه در حوزه فنی، حرفه ای و کاردانش و 52 غرفه نیز در حوزه نظری و ایستگاه علوم حضور دارند.

    مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین یادآور شد: علاوه بر آموزش و پرورش، دانشگاه آزاد اسلامی و مراکز آموزش عالی غیردولتی نیز در این نمایشگاه با برپایی غرفه به معرفی رشته های تحصیلی خود می پردازند.

    وی در ادامه از برگزاری مراسم تجلیل از معلمان نمونه منطقه ای، استانی و ملی با حضور دکتر نجفی خبر داد و گفت: در این مراسم از 270 معلم نمونه منطقه ای، 22 معلم نمونه استانی و یک معلم نمونه کشوری تجلیل به عمل خواهد آمد.

    مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در پایان اضافه کرد: در راستای معرفی رشته های تحصیلی به دانش آموزان و هدایت تحصیلی آنها در انتخاب رشته، فردا همایش هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم، ویژه مشاوران و مدیران مدارس با حضور معاون اداره کل امور تربیتی و مشاوره ای وزارت آموزش و پرورش برگزار می شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت