«صور خیال» به نمایشگاه سوم رسید

عصر نمایشگاه- سومین نمایشگاه از سری نمایشگاه‌های صور خیال با عنوان «صور خیال ٣»، در گالری پردیس ملت به نمایشگاه گردانی شمس‌الدین غازی بیست و ششم مرداد ماه افتتاح می‌شود.

«صور خیال» به نمایشگاه سوم رسید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایسنا، این نمایشگاه در ادامه نمایشگاه «صور خیال ١» در زمستان 96 در گالری شکوه در تهران و «صور خیال ٢ »در بهار 97 در گالری وصال در شیراز است که مجموعه کامل‌تری نسبت به دو نمایشگاه پیشین، اعم از نقاشی، مجسمه و چیدمان را ارائه می‌کند.

    انتخاب آثار این نمایشگاه با بررسی دقیق و حساسیت خاص و مبتنی با اهداف کلی نمایشگاه صورت گرفته است. اهداف نمایشگاه صور خیال شامل جذب و معرفی هنرمندان خلاق و جمع‌آوری آثار از نقاط مختلف ایران، به همراه رنگ‌آمیزی، گویش‌های جدید تجسمی و سلایق مختلف هنری است. همچنین توجه خاصی به انتخاب آثار هنرمندان خارج از پایتخت شده است.

    در چیدمان آثار نمایشگاه، ایجاد فضایی جذاب، نگرشی متفاوت، خلاقیت در ایده، آثاری در سطح استاندارد و قیمت‌گذاری منطقی در نظر گرفته شده است.

    در ارائه آثار این نمایشگاه دیدگاه‌های مختلف هنر معاصر از فیگوراتیو تا انتزاع مورد توجه قرار گرفته و شامل گستره وسیعی می‌شود که سبک‌های مختلف مجسمه‌سازی مدرن و معاصر، سورئالیسم ایرانی و انواع فضاهای تخیلی و شاعرانه و نمادپردازانه با اشاره به هنر گذشته ایران همچون نگارگری ایرانی، نقاشی قهوه خانه‌ای و دیگر عناصر تصویری و معماری دوران زند و قاجار به چشم می‌خورد.

    در این رویداد هنری هنرمندان حرفه‌ای در کنار هنرمندان جدیدی از شیراز، تهران، اصفهان، بوشهر و جزیره هرمز، بر اساس تنوع زاویه دید و تخیل در کنار هم قرار گرفته‌اند.

    خاله کنیز، مصطفی فتوحی، محمد حسین مظفری، علی شیری، نگار بنی هاشمی، محمد جواد مرادی، امیر فتحعلی نژاد، شهرزاد سیفی کار، نجمه راسخ، سمانه محسنی، روح انگیز صفری زاده، مارال باصری، صبا یوسفی، مریم فرهادی، مینا علیزاده، سحر کاوه، سمانه ملانوروزی، مریم خورسند، حوریه احمدی، راضیه مصدق، صفا بنائی، شیرین و شمس‌الدین غازی از هنرمندان این نمایشگاه هستند.

    نمایشگاه «صور خیال ٣ » روز جمعه (٢6 مرداد ماه) ساعت 17 افتتاح می‌شود و تا ١٦ شهریور ماه به مدت سه هفته ادامه دارد. علاقمندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه همه روزه از ساعت 11 تا 20 به گالری پردیس ملت واقع در خیابان ولیعصر (عج)، ابتدای بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی (نیایش)، روبروی بزرگراه کردستان، پردیس سینمایی ملت، طبقه منفی دو مراجعه کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت