در نگارخانه سوره پردیس سینمایی بهمن حوزه هنری سنندج ؛

برپایی نمایشگاه پوستر و طراحی در نگارخانه سوره سنندج

عصر نمایشگاه- چهارمین نمایشگاه انفرادی سید مهران زارع، گرافیست و طراح پوستر کردستانی در نگارخانه سوره پردیس سینمایی بهمن حوزه هنری سنندج دایر شد.

برپایی نمایشگاه پوستر و طراحی در نگارخانه سوره سنندج
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، در این نمایشگاه آثار تولیدی دو سال اخیر این هنرمند کردستانی در قالب پوستر و طرح های گرافیکی در کنار آثار هنرمند برجسته روسی 'پیتر بانکوف' در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

    چهارمین نمایشگاه انفرادی سید مهران زارع در برگیرنده 16 اثر از این هنرمند کردستانی به همراه 15 اثر از پیتربانکوف هنرمند جهانی کشور روسیه است.
    سید مهران زارع، مبدع شیوه هنری (روح نگاری) سبکی انتزاعی در هنر (SPIRITISM) و نوشتن مانیفست این حرکت توسط پروفسور مجید مددی و همچنین نظرات طراحان برجسته دنیا از جمله کنریو هارا از ژاپن و خوان مانوئل آلونسو از ایالات متحده است.

    وی تنها نماینده از ایران و یکی از 10 گرافیست برتر راه یافته به رقابت جهانی هنر بیلبورد (Art Moves Festival) با موضوع «معنا کجاست؟ بالا یا پایین؟» در شهر تورون لهستان و دریافت گواهینامه بین‌المللی و چاپ اثر در کاتالوگ این رقابت، نفر برتر رای‌گیری اینترنتی فستیوال ارت مووز لهستان و نمایش پوستر «رویای صلح» در کل شهر دنیپروپتروفسک اوکراین و ثبت این اثر در مجموعه هنر موزه این شهر را در کارنامه خود دارد.
    انتخاب پوستر 'متعالی' برای یادبود نلسون ماندلا به عنوان یکی از 30 اثر برتر ارسالی دنیا از طرف هیات داوران، چهار پوستر چاپ شده در بروشور و کاتالوگ پنجمین رقابت بین‌المللی پوسترهای دانشجویی اسکوپیا پایتخت مقدونیه، ثبت آثار در رقابت سال 2013 پوستر فوور تومارو فرانسه و انتخاب یک اثر به عنوان یکی از پر بیننده‌ترین‌های سال 2013 از دیگر موفقیت‌های این هنرمند جوان کردستانی است.

    طراحی پوستر و داوری اولین جشنواره سالانه گرافیک استان کردستان و راه‌ یابی اثر به نمایشگاه پوستر نسل نو طراحان گرافیک ایران «منفی 30» در هفته گرافیک خانه هنرمندان ایران از جمله موفقیت ‌های اخیر این گرافیک نوگرای کردستانی است.
    این نمایشگاه تا روز هشتم خرداد سال جاری دایر خواهد بود و علاقه مندان می توانند صبح و بعد از ظهر از این آثار دیدن نمایند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت