در نمایشگاه فناوری اطلاعات صورت گرفت؛

رونمایی از سامانه الکترونیکی استعلام وضعیت بیمه‌شدگان در مازندران

عصر نمایشگاه- مدیرکل بیمه سلامت استان مازندران گفت: سامانه الکترونیکی استعلام وضعیت بیمه‌شدگان بیمه سلامت مازندران در نمایشگاه فناوری اطلاعات استان از رونمایی شد.

رونمایی از سامانه الکترونیکی استعلام وضعیت بیمه‌شدگان در مازندران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس، رسول ظفرمند در بازدید از هشتمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و دولت الکترونیک استان با اعلام رونمایی از سامانه الکترونیکی استعلام وضعیت بیمه‌شدگان بیمه سلامت، اظهار کرد: بهبود فرایندها، افزایش سطح بهره‌وری، شفاف‌سازی ارائه خدمات و توسعه فضای رقابتی، از ملزومات نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی است که در دولت الکترونیک محقق می‌شود.

    وی افزود: سازمان بیمه سلامت در راستای منویات مقام معظم رهبری در سیاست‌های کلی نظام در ارتباط با دولت الکترونیک، گام‌های مهمی برداشته و بر این اساس تمام امور مربوط به چاپ و صدور دفترچه بیمه درمان خود را برون‌سپاری و به دفاتر پیشخوان دولت واگذار کرده است.

    مدیرکل بیمه سلامت مازندران چابک‌سازی، کاهش تردد در ادارات و جلوگیری از اتلاف زمان و هزینه‌ها را از اثرات دیگر دولت الکترونیک برشمرد و ادامه داد: با پیاده‌سازی دولت الکترونیک و برون‌سپاری خدمات، حضور مردم در دستگاه‌های دولتی کم شده و کار مردم توسط خود مردم صورت می‌گیرد.

    ظفرمند، شرکت این اداره‌کل در این نمایشگاه را معرفی خدمات متفاوت سازمان در زمینه دولت الکترونیک مانند دولت به مردم، دولت به کسب و کار و دولت به دولت برشمرد که شامل خدمات ثبت‌نام و صدور دفاتر بیمه درمان به صورت الکترونیکی، پرداخت هزینه خسارت متفرقه بیمه‌شدگان به صورت الکترونیکی و سامانه تأیید خدمات بیمه‌‎شدگان می‌شود.

    به گزارش فارس، در این نمایشگاه ضمن معرفی دستاوردهای سازمان در زمینه آموزش غیرحضوری مؤسسات، استعلام وضعیت مؤسسات درمانی، معرفی نقشه راه دولت الکترونیک و فناوری اطلاعات سازمان، از سامانه الکترونیکی استعلام وضعیت بیمه‌شدگان زیرپوشش سازمان بیمه سلامت رونمایی شد که این سامانه، قابلیت استعلام وضعیت بیمه‌شدگان توسط مؤسسات درمانی و ارائه‌دهندگان خدمت را به صورت الکترونیکی دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت