نمایشگاه اختصاصی ایتالیا در تهران آغاز به‌کار می کند

بر پایی دومین نمایشگاه اختصاصی ایتالیا در تهران

عصر نمایشگاه- نمایشگاه اختصاصی کشور ایتالیا، ۲۰ لغایت ۲۳ دی ماه ۱۳۹۴ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود.

بر پایی دومین نمایشگاه اختصاصی ایتالیا در تهران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری « عصر نمایشگاه » به نقل از مهر، در این نمایشگاه، شرکت‌های مختلف ایتالیایی نوین ترین و جدیدترین توانمندی های خود در حوزه های مختلف معماری داخلی، معماری شهرسازی، نماهای ساختمانی، شهرسازی، طراحی، مشاوره و دکوراسیون داخلی را ارائه خواهند کرد.

    در دومین نمایشگاه اختصاصی ایتالیا در ایران همچنین انواع تولیدات و طرح های مرتبط به معماری شهری، معماری داخلی، ساختمانها و مجتمع های اداری، تجاری و مسکونی ، دکوراسیون داخلی، تجهیزات دکوراسیون ها، انواع پوشش های تزئینی، دیوار پوش، لوازم ویژه دکوراسیون و تزئین ساختمان، انواع کالاها و تجهیزات داخلی همچون مبلمان خانگی، اداری، ورزشی و تفریحی، انواع صندلی ها و تجهیزات تزئینی داخلی و دیگر محصولات و طرح ها ارائه و به معرض نمایش گذاشته می شود.

    شایان ذکر است دردوره نخست نمایشگاه اختصاصی ایتالیا ،  انواع  تولیدات و طرح های مرتبط به معماری شهری ، معماری داخلی ساختمان ها و مجمتع های اداری، تجاری و مسکونی ، دکوراسیون داخلی ، تجهیزات دکوراسیون ها ، انواع  پوشش های تزئینی،دیوار پوشی، لوازم ویژه دکوراسیون و تزئینی، انواع کالاها و تجهیزات داخلی همچون مبلمان خانگی، اداری ، ورزشی و تفریحی، انواع صندلی ها و تجهیزات تزئینی داخلی و دیگر محصولات و طرح‌ها ارائه و به معرض نمایش گذاشته شده بود.

    هم چنین در نخستین نمایشگاه اختصاصی ایتالیا در ایران، بیش از 50 شرکت ایتالیایی، آخرین دستاوردها ، طرح ها ، توانمندی ها، محصولات و تولیدات خودشان را در فضایی بالغ بر یک هزار و 200 متر مربع در نمایشگاه‌های بین المللی تهران عرضه کرده‌ بودند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت