در گالری هفت آینه ساری ؛

برگزاری نمایشگاه پوستر «خزر در خطر» در ساری

عصر نمایشگاه- پروژه ی انتقال آب دریای خزر به سمنان، طرح پر سرو صدایی که در دولت دهم مطرح شد، بهانه ای شد تا جمعی از هنرمندان ساروی مخالفت خود را با این طرح با برگزاری نمایشگاه پوستر اعلام نمایند .

برگزاری نمایشگاه پوستر «خزر در خطر» در ساری
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از کاسپین ، نمایشگاه پوستر «خزر در خطر» مجموعه ای از آثار اعضای انجمن هنرهای تجسمی ساری را به تصویر می کشد، از عصر پنج شنبه 24 تیر سال جاری کار خود را آغاز و تا 31 تیر در گالری هفت آینه ساری دایر است.

    اعظم فرضی یکی از اعضای این انجمن گفت: گروه گرافیک ساری زیر نظر انجمن هنرهای تجسمی این شهرستان با حدود 40 نفر اعضا نزدیک به سه سال است که فعالیت می کند.

    وی با بیان اینکه در طی یکسال گذشته چهار نمایشگاه برگزار کردیم، افزود:  تصویرسازی روز جهانی مهاجران، و نمایشگاه های بعدی نیز با رویکرد خیریه و با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر ساری و اداره کل محیط زیست این شهرستان برگزار شد.

    این هنرمند با اشاره به برگزاری کارگاه های آموزشی عملی بصورت مداوم برای اعضای گروه اظهارداشت: فارغ التحصیلان رشته ی گرافیک عموما به لحاظ تئوری قوی اما به لحاظ عملی خیلی قدرت ندارند، لذا این گروه برگزاری اردوهای آموزشی، بازدید از موزه ها و نمایشگاه های مختلف تصویرسازی، کارگاه های عملی شامل ایده در پوستر، طراحی پوستر تا اجرا و تصویرسازی طراحی کاراکتر در دستور کار خود دارد.

    اگر چه همزمان با برپایی این نمایشگاه، خبر شکست پروژه انتقال آب خزر به سمنان از سوی معاون مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری رسما اعلام شد، اما ذکر این نکته خالی از لطف نیست که اگر مسئولان شهری و استانی ما در مقابل چنین طرح های با جدیت برخورد نکنند، اما هنرمندان و دیگر اقشار جامعه هر کدام بر حسب حوزه ی فعالیت خود اعتراض و نظر خود را بیان خواهند کرد.

    بر اساس این گزارش، نمایشگاه پوستر خزر در خطر از 24 لغایت 30 تیر از ساعت 16 الی 20 در گالری هفت آینه ساری دایر است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت