رئیس کمیسیون عمران شورای شهر اصفهان خبر داد

بهره‌برداری از فاز نخست نمایشگاه اصفهان در اوایل سال ۹۶

عصر نمایشگاه- رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر گفت: پروژه نمایشگاه بین‌المللی اصفهان در طی ماه‌های اخیر روند پیشرفت مناسبی به خود گرفته و امیدواریم در پایان سال جاری یا اوایل سال آینده فاز اول آن به بهره‌برداری برسد.

بهره‌برداری از فاز نخست نمایشگاه اصفهان در اوایل سال ۹۶
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، عبدالرسول جان‌نثاری در مورد آخرین وضعیت پیشرفت پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان اظهار کرد: این پروژه در طی ماه‌های اخیر روند پیشرفت مناسبی به خود گرفته و امیدواریم در پایان سال جاری یا اوایل سال آینده فاز اول آن به بهره‌برداری برسد.

    وی با اشاره به تشکیل جلسات متعدد در رابطه با پیشرفت ساخت نمایشگاه در کمیسیون عمران تصریح کرد: سعی شده با برگزاری جلسات و همچنین بازدید از بخش‌های مختلف پروژه، امور آن، مراحل پیشرفت، زمان‌بندی و مشکلات احتمالی پیش رو به‌ طور کامل موردبررسی قرار گیرد.

    رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه افزود: وجود یک نمایشگاه بین‌المللی از ضروریات شهر اصفهان است و این دغدغه از ابتدای دوره چهارم شورای شهر به‌ طور مستمر دنبال شد.

    رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر در تشریح ضرورت احداث مرکز نمایشگاهی بزرگ در اصفهان اظهار داشت: اصفهان از نظر اقتصادی جزو قطب‌های اصلی کشور است و وجود بنگاه‌های اقتصادی بزرگ، دانشگاه‌های معتبر، شهرک علمی تحقیقاتی، ثمن‌های معتبر و در اختیار داشتن نقش مؤثر در بخش‌های فرهنگی، هنری، ورزشی و مواردی از این‌ دست باعث شده که وجود نمایشگاه بزرگ یکی از نیازهای ضروری اصفهان محسوب شود.

    جان‌نثاری در ادامه افزود: در حال حاضر اصفهان نمایشگاهی در حد و اندازه نام خود نداشته و نمایشگاه فعلی مساحتی در حد 3 تا 4 هزار متر دارد اما پروژه‌ای که آغاز شده به صورتی است که نمایشگاه آن در حد 400 هزار متر و سالن‌های مسقف آن در حدود 40 الی 50 هزار مترمربع مساحت را پوشش خواهد داد.

    به گفته وی، فاز نخست این نمایشگاه فضای 15 هزار متری را در اختیار شهروندان قرار می‌دهد و پس‌ از آن، فضای اداری و مرکز همایش‌ها نیز به آن اضافه خواهد شد.

    این عضو شورای اسلامی شهر در رابطه با بخش‌های مختلف در نظر گرفته‌شده برای نمایشگاه بزرگ اصفهان گفت: این نمایشگاه شامل بخش‌های مختلفی اعم از سالن همایش‌ها، رستوران، مسجد، پارکینگ، محل نگهداری کودکان و سایر مکان‌های جانبی است که وجود هر یک می‌تواند موجب تسریع خدمات‌رسانی به مردم و غنا بخشی به نمایشگاه شود.

    جان‌نثاری در خاتمه اظهار داشت: سعی شده در ایجاد نمایشگاه جدید هم بحث‌های کالبدی و هم بحث‌های محتوایی رعایت شود و در این رابطه پیوست‌های فرهنگی، اجتماعی، سلامت و ترافیک برای آن در نظر گرفته‌شده است و شهرداری نیز خطوط حمل‌ونقل شهری برای دسترسی آسان به این مجموعه را پیش‌بینی نموده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت