مدیرعامل شرکت بین‌المللی نمایشگاه‌های همدان:

مخالف برگزاری نمایشگاه‌های فروش مستقیم کالا هستیم

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت بین‌المللی نمایشگاه‌های استان همدان گفت: مخالف برگزاری نمایشگاه‌های فروش مستقیم کالا هستیم.

مخالف برگزاری نمایشگاه‌های فروش مستقیم کالا هستیم
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، محمد الماسی در اجلاس ماهانه اتاق اصناف همدان با بیان اینکه با برگزاری نمایشگاه‌های فروش مخالف هستم، اظهار کرد: در حال تغییر ماهیت نمایشگاه‌ها از سمت فروش به معرفی کالا و خدمات به صورت تخصصی هستیم.

    وی با بیان اینکه دو نمایشگاه پاییزه و بهاره حذف شده است، خاطرنشان کرد: به سمت برگزاری نمایشگاه تخصصی می‌رویم و نمایشگاه اخیر هم که از فردا آغاز می‌شود در حوزه کشاورزی برگزار خواهد شد.

    مدیرعامل شرکت بین‎المللی نمایشگاه‌های همدان با بیان اینکه در محل دائمی نمایشگاه اگر نمایشگاه‌ها را کنترل نکنیم، خارج از محل؛ نمایشگاه‌هایی برگزار می‌شود، گفت: تخفیف ویژه‌ای برای مبلمان همدان در نمایشگاه در نظر گرفته خواهد شد.

    وی با بیان اینکه نمایشگاه فرش دستباف باعث ایجاد رونق در بازار شد، اظهار کرد: باید به صورت کنترل شده نمایشگاه‌ها برگزار شود تا فرصت برگزاری متفرقه آن در سایر نقاط  فراهم نشود.

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان نیز با بیان اینکه افرادی که در منزل به شغل خانگی فعالیت می‌کنند زیر نظر سازمان نیست، اظهار کرد: برای ثبت شرکت در همدان به مجوز رسمی نیاز است.

    حمیدرضا متین با بیان اینکه پکیج بیرون ساختمان نصب نشود، افزود: با سرمای زمستان همدان این پکیج‌ها حادثه ساز خواهد شد.

    وی با اشاره به اینکه کمیته ویژه قیمت‌گذاری در حال تشکیل است، تصریح کرد: با همکاری مخابرات لیست اعضای قانونی و مورد تأیید اتحادیه به مخابرات ارسال می‌شود و از سامانه 118 افراد معتبر معرفی می‌شوند.

    رئیس اتحادیه مبلمان‌سازان و مبلمان فروشان همدان نیز با اشاره به اینکه این اتحادیه پرسرمایه‌ترین اتحادیه شهری است، خاطرنشان کرد: این سرمایه‌ها راکد است به طوری که از 300 عضو 250 نفر دارای فروشگاه هستند.

    امیر کرمی‌نظر با بیان اینکه ساخت یک مبل، نان خانواده‌های بسیاری را تأمین می‌کند، گفت: سه شهرک مبل بیشتر در کشور نداریم که یکی از آنها در همدان است.

    وی با اشاره به اینکه به دنبال برندسازی مبل همدان هستیم، در ادامه سخنانش اظهار کرد: وقتی از سازمان‎‌ها با اصناف رو‌به‌رو می‌شوند بدانند که اعضای اصناف سخنوران خوبی نیستند و ادارات این مسئله را در نظر بگیرند.

    رئیس اتحادیه مبلمان‌سازان و مبلمان‌فروشان همدان با بیان اینکه برخی از تخلفات از عمد نیست، افزود: مدرک دیپلم برای عضویت در هیأت مدیره اتحادیه‌ها باعث از هم پاشیدگی آنها خواهد شد زیرا افرادی که به تعداد لازم با مدرک دیپلم داشته باشند، وجود ندارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت