نمایشگاه نوشت افزار کانون پرورشی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است

عصر نمایشگاه- مسئول غرفه نوشت افزار ماه مهر در مرکز آفرینش های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: برپایی چهارمین نمایشگاه نوشت افزار ایرانی - اسلامی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و احیای زندگی به سبک ایرانی است.

نمایشگاه نوشت افزار کانون پرورشی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا، علیرضا محمدی روز شنبه  اظهار کرد: در این غرفه تلاش شده محصولاتی عرضه شود که خانواده ها به راحتی و اطمینان خاطر نسبت به انتخاب آن از لحاظ کیفیت و رعایت رنگ بندی و ظاهر ایرانی و اسلامی اقدام کنند.
    وی با بیان اینکه 400 نوع کالای تعریف شده در این غرفه برای خانواده ها به نمایش درآمده است، افزود: در کنار محصولات ایرانی، از اجناس خارجی وارداتی نیز به لحاظ تامین نیاز اساسی خانواده ها برای یکسال فرزنداشان حتی دانشجویان به کار گرفته شده و قیمت اجناس در این غرفه رقابتی و حتی الامکان پایین تر از بازار است.
    محمدی با بیان اینکه سعی شده در تولیدات شرکت ماه مهر از مواد داخلی و طراحی نمادهای ایرانی از جمله شخصیت پویانمایی شاهزاده روم، جناب خان و دیرین دیرین، برای حفظ فرهنگ و ارزش های داخلی استفاده شود، گفت: این موضوع با استقبال خانواده ها مواجه شده و امیداوریم حمایت مسئولان نیز از تولیدات ایرانی اسلامی نوشت افزار گسترش یابد.
    وی با بیان اینکه مردم با حمایت از تولیدات داخلی مشابه کالاهای خارجی ضمن جلوگیری از واردات و خروج ارز، نسبت به ایجاد اشتغال برای کارگر ایرانی گام مهمی برخواهند برداشت، افزود: یکی از راه های مهم اقتصاد مقاومتی که رهبر معطم انقلاب بارها به آن تاکید کرده اند؛ حمایت از تولیدات داخلی است و مردم و مسئولان باید در این راه مصمم بوده و دست در دست هم دهند.
    وی گفت: لوازم التحریر از جمله کالاهایی ضروری در کشور به شمار می رود که جذابیت بسیار بالایی دارد به نحوی که گردش مالی سالانه آن به بیش از 20 هزار میلیارد ریال می رسد و در صورت حمایت از تولیدکنندگان این عرصه، انگیزه برای سرمایه گذاری و نوآوری در این بخش گسترش خواهد یافت.
    محمدی افزود: برخی تولیدکنندگان داخلی به هدف فروش بالای محصولات خود از نام های خارجی معروف بهره می برند که این امر نیازمند تغییر نگرش و از طرفی اهمیت دادن به تبلیغات کالاهای ایرانی و ایجاد تسهیلات برای تولیدکنندگان داخلی است.
    وی گفت: استقبال از کالاهای ایران طی سالهای اخیر به خوبی در بین مردم اتفاق افتاده و در غرفه های این نمایشگاه هرکسی که با اجناس خارجی مواجه می شود با تعجب به آن نگاه می کند و از متصدیان نمایشگاه نیز در این خصوص توضیح می خواهد که این برانگیخته شدن افکار مردم قابل تقدیر و جای خوشحالی دارد.
    محمدی اضافه کرد: بیش از 85 درصد تولیدات کاغذی موجود در بازار وارداتی است و برای اینکه از ادامه این روند در کشور جلوگیری شود باید ضمن ایجاد جذابیت در تولیدات داخلی و قطع واردات از خارج به سوی حمایت دولت از تولیدکنندگان ایرانی حرکت کرد.
    چهارمین نمایشگاه نوشت افزار ایرانی - اسلامی با عنوان «ایران نوشت» از روز دوم شهریور ماه با حضور تولیدکنندگان داخلی در مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز به کار کرد.
    در نمایشگاه امسال بیش از یکصد محصول جدید از تولیدات داخلی با بهره گیری از نمادهای ملی و بومی در معرض دید و فروش قرار گرفته و 40 تولیدکننده نوشت افزار، از جمله برخی از تولیدکنندگان بومی شهرستان های کشور حضور دارند و خانواده ها به همراه فرزندان خود می توانند تا دوازدهم شهریورماه همه روزه از ساعت 10 تا 22 از این رویداد فرهنگی بازدید کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت