در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش :

حضور سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری در نمایشگاه و همایش شهر ایده‌آل کیش

عصر نمایشگاه- همزمان با برگزاری هفتمین همایش و نمایشگاه شهر ایده آل و ارائه فرصت های مختلف سرمایه گذاری حوزه های شهری از سوی شهرداری ها، سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کشور از سرمایه گذاران حوزه گردشگری جهت حضور در این رویداد و مشارکت در اجرای پروژه های گردشگری شهرهای مختلف کشور دعوت ویژه بعمل آورد .

حضور سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری در نمایشگاه و همایش شهر ایده‌آل کیش
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایلنا، هفتمین همایش و نمایشگاه شهر ایده آل؛ نمایشگاه این رویداد بزرگ از 27 تا 30 آذر ماه  طی چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش برپا می شود و همایش آن نیز طی دو روز 28 و 29 آذر برگزار و میزبان شهرداران و شوراهای شهری سراسر کشور خواهد بود.

    مهندس تاجیک مدیر دفتر مناطق نمونه و زیرساختهای گردشگری سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری ضمن حمایت و مشارکت در هفتمین همایش و نمایشگاه شهر ایده آل گفت: از شهرداری های سراسر کشور دعوت به عمل مینمائیم که در این نمایشگاه ،فرصت های سرمایه گذاری حوزه گردشگری شهر خود را ارائه نمایند.

    وی افزود:از سرمایه گذاران حوزه گردشگری هم جهت بازدید از این رویداد و سرمایه گذاری در فرصت های ارائه شده توسط شهرداریها،دعوت ویژه داریم.

    مدیر دفتر مناطق نمونه و زیرساختهای گردشگری سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه این سازمان به منظور ایجاد ارتباط و تعامل سازنده میان سرمایه گذاران و شهرداریها در نمایشگاه حضور جدی خواهد داشت،گفت:برگزاری پنل تخصصی سرمایه گذاری در گردشگری با بررسی چالش های فراروی این حوزه و ارائه راهکارهای عملیاتی توسط دست اندر کاران و برگزاری نشست های تخصصی تعاملی میان فعالین اقتصادی حوزه سرمایه گذاری در گردشگری بخشی از برنامه سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری در این رویداد خواهد بود.

    معاون اجرایی شورایعالی استانها نیز در مصاحبه با روابط عمومی رویداد شهر ایده آل با بیان اینکه شوراها حضور پر رنگ تر و اساسی تری در همایش شهر ایده آل خواهند داشت، گفت: برنامه ریزی شده است تا همه اعضا شورایعالی استانها در این رویداد حضور داشته باشند.

    مهندس روشناسی افزود: برگزاری پنل تخصصی حاکمیت شهری با بررسی چالش ها و مزایای حاکمیت شوراها،مشارکت شورایعالی استانها در نمایشگاه جهت ایجاد ارتباط مؤثر با شوراها و شهرداریهای سراسر کشور ، تجلیل و تقدیر از شوراهای نمونه استانها و ایجاد تعامل با اتاق های بازرگانی کشورهای مختلف جهت حضور در نمایشگاه برخی دیگر از برنامه ها و اقدامات شورای عالی استان ها برای برگزاری باشکوه تر هفتمین همایش و نمایشگاه شهر ایده آل است.

    در همایش و نمایشگاه شهر ایده آل شهرداران و اعضای شورای شهرها،مدیران سازمانها ،مهندسان ،مشاوران شرکت ها و دیگر فعالان حوزه شهری کشور گرد هم می آیند تا علاوه بر تبادل اطلاعات،دانش و فناوری زمینه به کارگیری جدید ترین روش های توسعه همه جانبه شهری را فراهم کنند.

    همچنین در این نمایشگاه شرکت کنندگان در حوزه های مبلمان شهری،حمل و نقل و ترافیک،مدیریت و خدمات شهری،راه و شهرسازی ،آتش نشانی ،فضای سبز،روشنایی و نور پردازی،تبلیغات شهری و زیبا سازی ،فناوری اطلاعات، بازیافت و تبدیل مواد؛تازه ترین تولیدات و دستاوردهای خود را ارائه می کنند.

    ایجاد تعامل بین عرضه کنندگان و تجهیزات،خدمات و فناوری مورد نیاز در یک شهر ایده آل با دست اندرکاران مدیریت شهری اعم از شهرداران ،شوراهای شهر،استانداران ،پیمانکاران و مهندسان مشاور، کمک به توسعه فروش عرضه کنندگان ارتقای مدیریت شهری ،ارائه الگو های شهر های ایده آل ،انتقال فناوری روز دنیا و دانش در حوزه مدیریت شهری؛ مهم ترین اهداف برگزاری هفتمین نمایشگاه شهر ایده آل است.

    از نکات مهم این دوره از برگزاری نمایشگاه و همایش شهر ایده آل، حضور فعال پارک های علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان حوزه مدیریت شهری است.

    در این رویداد بزرگ همچنین شهرداریها با ارائه فرصت های سرمایه گذاری و گردشگری و ارائه دستاوردها و تجارب خود در تمامی حوزه ها به مخاطبین در نمایشگاه شرکت خواهند کرد.

    علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر هفتمین همایش و نمایشگاه شهر ایده آل  می توانند به پایگاه اینترنتی www.idealcity.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن های 14 و 88578913-021 ستاد برگزاری نمایشگاه تماس بگیرند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت