ایران در نمایشگاه حلال اسپانیا + عکس

عصر نمایشگاه- نمایشگاه اکسپوی حلال اسپانیا با شرکت جمهوری اسلامی ایران به منظور ارائه مد و لباس اسلامی ـ ایرانی در محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های مادرید برگزار شد.

ایران در نمایشگاه حلال اسپانیا + عکس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، نمایشگاه اکسپوی حلال اسپانیا (ExpoHalal 2016) با حضور بیش از 60 غرفه و با مشارکت 300 شرکت از کشورهای مختلف به‌ویژه جمهوری اسلامی ایران برای ارائه و معرفی محصولات حلال و همچنین، خدمات گردشگری، مالی و تدارکاتی در محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های مادرید افتتاح شد.
    در این نمایشگاه، غرفه مد و لباس اسلامی ـ ایرانی به همت رایزنی فرهنگی کشورمان در مادرید و با همکاری مؤسسه فرهنگی و هنری توسعه هنرهای معاصر و بنیاد ملی مد و لباس اسلامی ـ ایرانی، به ارائه دستاوردهای کشورمان پرداخت.
    محمدحسن فدایی‌فرد، سفیر ایران در اسپانیا20  آبان‌ماه، طی سخنانی در آیین افتتاحیه نمایشگاه گفت: باید با حضور فعال در بازار حلال جهان، ارزش‌های اسلامی و ایرانی را عرضه کرد. موضوع حلال در دنیا، یک مسئله جا افتاده و لازم است ما این موضوع را تقویت کنیم تا بتوانیم در بازار گردشگری حلال و بازار کالاهای حلال نقش بیشتری ایفا کرده و ارزش‌های اسلامی و ایرانی را عرضه کنیم.
    وی از شرکت ایران در این نمایشگاه ابراز خرسندی کرد و گفت: با توجه به اهمیت گردشگردی در اسپانیا و حضور بیش از 60 میلیون گردشگر به صورت سالیانه، این کشور می‌تواند به بازار مهمی برای ارائه مدل‌های لباس‌های ایرانی به اسپانیا محسوب شود.
    حمید قبادی، دبیر کار گروه ساماندهی مد و لباس کشور نیز حضور ایران در این نمایشگاه را بیانگر بخشی از ظرفیت و توان ایرانیان در حوزه‌های مختلف به ویژه لباس و پوشش اسلامی برشمرد.
    وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان پیشگام و اولین کشور بنا دارد استانداردها و شاخص‌های لباس حلال را در دنیا مطرح و ثبت کند و آن را در معرض استفاده علاقه‌مندان قرار دهد.
    در ادامه این مراسم، انور المزواقی، مدیرعامل شرکت Connect Ambar، ضمن ابراز خرسندی از حضور جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه گفت: ایران کشوری مقتدر در جهان اسلام است و حضور این کشور در نمایشگاه اکسپو حلال، شکوهی دیگر به این نمایشگاه بخشیده است.
    وی همچنین با اشاره به حضور دو تن از بانوان نماینده در مجلس شورای اسلامی و همچنین سفیر و رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مادرید در آیین افتتاحیه این نمایشگاه، از آن به عنوان رویدادی مهم در نمایشگاه یاد کرد.
    المزواقی در سخنان خود، تأکید کرد: این امر بیانگر اهمیتی است که جمهوری اسلامی ایران برای معرفی و توسعه محصولات و خدمات حلال قائل است.
    بنابر اعلام این خبر، در این نمایشگاه، با توجه به علاقه ایرانیان در معرفی پوشش ایرانی ـ اسلامی، بیش از 30 اثر منطبق با اصول اسلامی ایرانی توسط هنرمندان ایرانی طراحی‌ و در معرض دید عموم بازدیدکنندگان قرار گرفت.
    همچنین، علاوه بر مؤسسه توسعه هنرهای معاصر وابسته به بنیاد ملی مد و لباس ایران، غرفه دیگری از سوی یک شرکت ایرانی در زمینه توریسم حلال نیز حضور داشت.
    شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه طیف گسترده‌ای از محصولات و خدمات حلال از جمله محصولات خوراکی و نوشیدنی، محصولات دارویی، لوازم آرایشی، لباس، خدمات نمایشگاهی و گردشگری را ارائه کردند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت