سرپرست اداره کل روابط عمومی سازمان محیط زیست بیان کرد

برگزاری ۱۰ کارگاه آموزشی در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست

عصر نمایشگاه- کارگاه های آموزشی با مضامین محیط زیستی و سه مناظره در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست برگزار می شود.

برگزاری ۱۰ کارگاه آموزشی در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»،هر ساله در حاشیه نمایشگاه بین المللی محیط زیست برنامه های جنبی تدارک دیده می شود که عموماً با استقبال علاقمندان همراه است.امسال با بررسی اخبار و تحولات محیط زیست کشور و میزان پیگیری این اخبار از سوی عموم مردم کارگاه هایی با موضوع راهکارهای مقابله با آلودگی هوا، معدن و محیط زیست، تغییرات اقلیم، پسماندهای الکترونیک،، مدیریت منابع آب، فرهنگ و بهره وری انرژی، بانکداری الکترونیک، مدیریت پسماند و مقابله با بیماری های واگیردار حیات وحش برگزار خواهد شد.

    رییس ستاد برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست گفت: برای تدریس این کارگاه ها از اساتید برجسته دانشگاه و مدیران سازمان بهره گرفته ایم.

    مجید فدایی افزود: در این دوره از نمایشگاه برخی از کارگاه های توسط ادارات کل محیط زیست استانی یا سازمان های دیگر شرکت کننده در نمایشگاه برگزار خواهد شد که این اقدام به منظور بسط مشارکت و افزایش زمینه های تعاملی صورت گرفته است.

    سرپرست اداره کل روابط عمومی سازمان محیط زیست در ادامه افزود: سه مناظره با عناوین مدیریت صید و شکار به مناسبت روز جهانی حیات وحش، آلودگی هوای کلانشهرها و چالش های حقوقی محیط زیست هم برنامه ریزی شده است که با حضور معاونین سازمان محیط زیست و در راستای پاسخگویی به رسانه ها و افکار عمومی برگزار خواهد شد.

    فدایی افزود: شرکت در این کارگاه ها و مناظره ها برای عموم علاقمندان آزاد است و محدودیت خاصی وجود ندارد.
    به گزارش ایرنا ،سازمان حفاظت محیط زیست پانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست را با شعار ' اقتصاد سبز دوران پساتحریم' با حضور حدود 80 تشکل زیست محیطی از 31 استان کشور از دهم تا سیزدهم اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می کند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت