مکعبی از آب

عصر نمایشگاه- شرکت Delta Faucet مستقر در ایندیاناپلیس برای اینکه دو مارک پررونق و لوکس Delta و Brizo را در نمایشگاه (Kitchen/Bath Industry Show & Conference) شیکاگو در معرض دید عموم قرار دهد، به خوبی می‌دانست که این دو نوع محصول باید از هم متمایز و در عین حال، مکمل یکدیگر باشند.

مکعبی از آب
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه»، به همین منظور، دیوارهای خارجی 5/7 متری غرفه که محصولات Delta را به نمایش گذاشته بودند، با پارچه‌ای به رنگ آبی مدیترانه‌ای پوشانده شده  بودند. سپس، این شرکت ساختار غرفه را که شبیه مکعب بزرگی از آب بود به دو قسمت تقسیم کرد. این شرکت فضای 21 در 18 متری را مخصوص عرضه محصولات Delta و فضای 9 در 18 متری را برای نمایش محصولات Brizo اختصاص داد. همچنین در دیوار دو‌طبقه‌ای 23 دریچه صدف مانند کار شده  بود. محصولات دلتا در قفسه‌های پر‌زرق و برق داخل آنها مانند سنگ‌هایی قیمتی جلب توجه می‌کردند. فضایی که به نام تجاری Delta اختصاص داده  شده  بود، نقص نداشت. در این قسمت، شیرهای آب در کابینت‌ها و ستون‌های جلا‌داده  شده فلزی کار گذاشته  شده  بود. نزدیک آنها طرح‌های گرافیکی (برخی حدود 12 تا 3 متری) از سطح لوله‌کشی قرار داده  شده  بود‌ و پیام نام تجاری نیز بر کارکرد محصولات متمرکز شده  بود.
    مُد در قسمت مخصوص مارک Brizo حرف اول را می‌زد. این شرکت به جای اینکه در این قسمت نیز مانند بخش Delta بین محصولات فاصله زیادی ایجاد کند، بسیاری از شیر‌های آب را مانند ظروف پایه‌دار فروشگاه نزدیک به هم روی کانترهای کرم رنگ و زمینه قهوه‌ای رنگ قرار داد.
    شرکت دلتا به جای استفاده از تصاویر به هم ریخته برای تاکید بر محصولات، از پوسترهای 1 در 1 متری از مدل‌های لباس استفاده کرد که «جیسون وو» طراح آنها بود.
    این شرکت با جدا کردن دو مارک در غرفه‌های مجاور، دسته‌بندی محصولات به شکلی متفاوت و جابه‌جا کردن پیام  نام‌های تجاری توانست هویت متمایزی برای هر خط محصول ایجاد کند. افزایش 30 درصدی تعداد بازدیدکنندگان غرفه، ثابت کرد که شرکت دلتا استراتژی و ایده هوشمندانه ای را به کار گرفته بود.
    منبع: Exhibitor Online

    نویسنده: چارلز پاپاز
    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت