در فرهنگسرای کیاوش؛

نمایشگاه انفرادی نقاشی آیدا تیمورلوئی در تبریز برپا می شود

عصر نمایشگاه- نخستین نمایشگاه انفرادی نقاشی آیدا تیمورلوئی در تبریز برپا می شود.

نمایشگاه انفرادی نقاشی آیدا تیمورلوئی در تبریز برپا می شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از مهر، آیدا تیمورلوئی با اشاره به فعالیت هنری خود، اظهار داشت: بنده متولد 19 مهر 1374 در شهر تبریز به دنیا آمدم و رشته تحصیلی ام کارشناس زیست شناسی (دانشگاه شهید مدنی آذربایجان) است و فعالیت در زمینه های نقاشی را 13 سال و عکاسی  را به مدت یک سال است که شروع کرده ام.

    وی همچنین در ادامه با بیان اینکه من از هشت سالگی با دنیای نقاشی آشنا شده ام، افزود: به مدت 9 سال نزد استاد فاطمه رفیع زاده، دوره های مداد رنگی کودکان، طراحی، مداد رنگی حرفه ای و رنگ روغن را گذرانده ام. اما، زمینه ای که هنوز هم پس از سال ها در آن فعالیت دارم، مداد رنگی حرفه ای است. در خلال گذراندن این دوره ها، در سال 1387، در طی 10 جلسه ی کوتاه مدت، متوجه شدم که هر آنچه را که احساس می کنم، فکر می کنم، و، با آن درگیر می شوم، آزادانه بر روی کاغذ، همراه با رنگ ها و خطوط پیاده کنم.

    نقاش جوان تبریزی خاطرنشان کرد: کارهایی که در این نمایشگاه ارائه داده شده اند، در واقع، جزئی از من، و روند زندگی من هستند، حالات روانی ای که باعـث می شوند قلم به دست بگیرم، و در سرزمینی که در آن هیچ قید و بندی برای من تعریف نشده است، غرق شوم. اما، در این روند، ترکیب بندی و جایگاه خطوط، رعایت شده و خروج تدریجی از حالات روانی ذکر شده، مرا به اتمام تابلویی که شروع به بیان آن با زبان نقاشی نموده ام، آگاه می کند. و آن، لحظه ی لذت بخشی است وقتی که دغدغه ای تقریبا پایان می یابد. درصورتی که، در من حلاجی شده، و بر روی بوم، برای همیشه زنده است.

    تیمورلوئی با بیان اینکه این نمایشگاه، نخستین نمایشگاه انفرادی من است، ابراز داشت: نمایشگاهی برای نشان دادن گوشه هایی از دوره های گوناگون زندگی من، و هر آنچه که بر من گذشته است.

    وی ادامه داد: شاید، همچون یک "ماهی"، که در جهانی آشفته، جهانی که حدأقل، من در حد خودم آن را درک نموده ام، سرگردان است. فرار می کند، غرق می شود، می میرد، عاشق شده، لحظه ای زنده می شود، و باز، می میرد.

    این نقاش جوان تبریزی با اشاره به سوابق هنری خود، اظهار داشت: شرکت در نمایشگاه نقاشی کودکان و نوجوانان آموزشگاه هنری رفیع در مرداد ماه سال 1387، در خانه هنر تبریز در زمینه عکاسی هم، در سال 1395 در جشنواره فیروزه تبریز یک فریم عکس من برگزیده شد. و هم زمان با نمایشگاه انفرادی نقاشی خودم، سه فریم عکس من از تاریخ  27 تا 31 فروردین در گالری سینما ناجی در نمایشگاه گروهی برپا می شود.

    گفتنی است نخستین نمایشگاه انفرادی نقاشی آیدا تیمورلوئی از 25 تا 30 فروردین از ساعت 16 تا 18 واقع در منصور کوچه سیدزاده فرهنگسرای کیاوش برپا می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت