مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری خراسان جنوبی خبر داد

افتتاح نمایشگاه نقش‌آفرینی زنان در توسعه پایدار خراسان جنوبی

عصر نمایشگاه- مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری خراسان جنوبی گفت: نمایشگاه نقش‌آفرینی زنان در توسعه پایدار امروز افتتاح و در کنار این نمایشگاه نیز نمایشگاه نقش‌آفرینی سازمان‌های مردم نهاد نیز دایر می‌شود.

افتتاح نمایشگاه نقش‌آفرینی زنان در توسعه پایدار خراسان جنوبی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،مژگان شریفی در نشست بانوان فرهیخته و توانمند خراسان جنوبی، اظهار داشت: مطابق با اهداف سند چشم‌انداز 20 ساله، جامعه آرمانی جامعه‌ای است که تقویت نهاد خانواده و حقوق قانونی را انجام دهد.

    به گفته وی، در این زمینه دستیابی به اهداف سازمانی در معیارهای مختلف باید مواردی همچون چالش‌های منطبق با ساختار و عملکرد حوزه زنان و خانواده در کشور و استان، مشخص نبودن جایگاه نهادهای رسمی متولی سیاست‌گذاری در امور زنان و خانواده، عدم ثبات ساختار و ماموریت‌های سازمانی در امور زنان و خانواده دستگاه‌های اجرایی، ادغام جایگاه برنامه‌های خاص زنان در نظام و عدم باور برخی از مسئولان در زمینه ضرورت حضور زنان در عرصه‌های مختلف جامعه برای دستیابی توسعه متوازن و پایدار مدنظر داشت.

    مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری خراسان جنوبی افزود: جلب مشارکت سازنده صاحب‌نظران و نخبگان در همه گروه‌ها با هدف هم‌افزایی و هم‌گرایی در زمینه  توان‌افزایی، ارتقای کیفیت، سبک زندگی ایرانی اسلامی، گسترش توسعه باورهای دینی و فرهنگ حجاب و عفاف و تقویت بنیان خانواده انجام شده است.

    شریفی تصریح کرد: باید به افزایش توانمندی‌های زنان در حوزه‌های مدیریتی، علمی و فرهنگی به منظور فرایند توسعه متوازن آن‌ها کمک کرد.

    وی ادامه داد: باید تعامل و حمایت و توسعه توانمندی‌های سازمان‌های مردم‌نهاد به منظور به‌کارگیری از ظرفیت‌ها و توانایی‌های زنان در برنامه‌های توانمندسازی و اقتصادی انجام شود.

    به گزارش فارس ،مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: نمایشگاه نقش‌آفرینی زنان در توسعه پایدار ساعت 16 امروز افتتاح می‌شود و در کنار این نمایشگاه و با توجه به شعار همدلی و همزبانی نمایشگاه نقش‌آفرینی سازمان‌های مردم نهاد نیز دایر می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت